Windows 10 PDF omvormer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik ben op zoek naar een "gratis" PDF omvormer die ik "altijd" kan blijven gebruiken.

De laatste tijd verkrijg ik vele PDF's.
Mijn nieuwe printer HP 5640 scant alleen in PDF's.

Ik zou die willen omvormen naar bvb. docx.

Ik had vroeger "ePapyrus PDF Pro 5.1", maar dat is door moeilijkheden op mijn PC verdwenen.
Ik had dit gedownload van "MajorGeeks".
Ik heb dit terug geprobeerd, maar dit lukt niet meer. Na het invullen van het schermpje met "naam-firma- kan men in vullen "personal" maar dan stopt alles.

Welk programma kunnen jullie mij aanraden ?

Flamingo
 
als je geen licentie heb van ePapyrus PDF Pro 5.1 en je vult vervolgens " Trial " in ( zonder de haakjes ) dan bekom je een 90 dagen te gebruiken versie .. je kan ook niets invullen in het schermpje bij firma naam !
 
Beste Qtex,

Ik heb de 2 geprobeerd, zowel de "trial" als de "personal", maar voor beiden blijft het vakje "next" grijs en kan ik niets doen.

En ik weet goed dat ik de vorige keer "personal" heb ingevuld en daarna een mailtje verkreeg met een code die ik dan diende in te vullen (i.p.v. personal) en ik kon dit programma VRIJ blijven gebruiken.
Dus doe ik iets verkeerd.

Flamingo
 
trial dient wel als Trial geschreven te worden dus met een hoofdletter ... ook Personal schrijf je met een hoofdletter ..probeer dat eens ..


beiden opties gaan hier dus wel verder ..
Ashampoo_Snap_maandag 25 maart 2019_13h19m40s_002_.png
Ashampoo_Snap_maandag 25 maart 2019_13h30m56s_004_.png
 
Beste Qtex,

OK had de hoofdletter niet gebruikt.
Maar......... nu opent zich het schermpje "Extracting Files" en daar blokkeert weeral alles : links in het begin zie ik 2 millimeters groen en er gebeurt verder niets.
En ik kan dit schermpje niet annuleren of de bewerking niet doen stop zetten.
Heb de PC laten opstarten en dan pas kan ik verder werken.

?????????????

Derde keer de goeie keer ????

Flamingo (devil)
 

Bijlagen

  • Extracting.jpg
    Extracting.jpg
    31.2 KB · Weergaven: 184
dan lig het eerder aan je systeem dan aan deze installer ..
je gebruikt waarschijnlijk ook wel de zelfde installer als die ik heb gebruikt ..voor alle zekerheid voeg ik de mijne hier toe ..via een dropbox link..

*deze link blijft maar tijdelijk beschikbaar ...

**echter denk ik dat je gewoon geduldig dient te zijn ...de installer zal immers verder gaan !
Moderator Notice: de dropbox link werd weer verwijderd
 
Laatst bewerkt:
via deze link kun je oudere versies ophalen van de PDF-XChange Editor .. zo kon ik hier op een virtuele Windows 10 versie 6 installeren ..
je krijgt tijdens de installatie procedure de optie om te kiezen tussen de free versie of de pro <voor de pro dien je dan een licentie in te geven ..

Ashampoo_Snap_maandag 25 maart 2019_17h51m53s_005_.png
Ashampoo_Snap_maandag 25 maart 2019_17h55m40s_006_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan