Status
Niet open voor verdere reacties.

postb4

Steunend lid
Vip Lid
ik heb ongeveer 3 1/2 jaar een HP Officejet pro 8500A , alles werkt behalve printen, nieuwe inkt erin gezet (940 xl), contact gehad met HP , maar die kunnen het probleem niet oplossen zelf denk ik dat de printkoppen (2 stuks) niet werken omdat deze bij het uithalen helemaal droog waren ik ben benieuwd of meer mensen hetzelfde probleem tegenkomen en of hier eventueel een oplossing voor is, ja een nieuwe kopen adviseerde men bij HP maar dit is toch een printer van 170 euro, HP heeft na deze tijd geen onderdelen of ondersteuning meer.-m-;!-m-
 
Normaal is het de bedoeling om een oplossing te zoeken door "herstelling". Mijn ervaring met inktjet printers is dat bij zulke gevallen je beter een nieuwe koopt. En als ik een zeer goede raad mag geven, overweeg een monochrome laserprinter. En zelfs kleurenlasers zijn de moeite om eens te bekijken. Tenzij je een goede reden hebt om een inktjet te kopen zoals de vereiste voor betaalbaar A3 of foto's te printen...
 
Ik had het probleem met een HP Officejet Pro 8000 stond te draaien kuiste zijn patronen maar duurde 2 a 3 minuten voor een blad geprint was resultaat 2 bladen van HP afgedrukt ook gaf hij de volheid van de inkt patronen weer,die waren nog half vol. dan maar nieuwe software en driver afgehaald bij HP duurde bijna een uur volgende probleem de 2 lichtjes van de waarde van de inkt inhoud branden.
Moed in de schoenen op 81 jarige leeftijd;Toch op het gedacht gekomen van de inktcassette te wegen (met natuurlijk een klein correct weegschaaltje)Inderdaad de 2 gaven 0 ml aan, de volle gaven aan
wat op de doos staat.De printer is een leegganger traag maar voor foto's eerste klas ik druk 120 bladen PDF mee af achtereen.
De volgende stap was printer op tafel en alle rolletjes met speciale vloeistof ( nog gekregen van HP in 1997) dat verminderde ook de wachttijd voor het eerste blad eruit komt.
Steek de orginele Inkt er in of je hebt prijs.Van als je op hun site gaat om inlichtingen hebt u prijs. Ik heb 3 kleuren en 1 zwarte 940 XL ,indien het niet is opgelost download nieuwe software + drivers en doe hem open achterkant en bovenkant kuis de rolletjes met een pluis vrij doekje met een product die voor printers geschikt is,te krijgen grotere computerwinkels Media Markt BV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan