Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Hoi,
Daar ben ik weer. :p
Ik heb een facebookaccount en alle instellingen die er zijn op de status: vrienden gezet.
Zowel bij privacy als bij tijdlijn en taggen.
Toch als ik op weergeven klik staat dat mijn profiel op openbaar staat.
Ik heb al overal gezocht, maar kan geen info vinden of ik dit kan veranderen in bijvoorbeeld ook : vrienden.
Ik wil mijn profiel graag afschermen voor buitenstaanders.
Is dit mogelijk...en zo ja: hoe doe ik dat?
 
Hoi Hoi,
Daar ben ik weer. :p
Ik heb een facebookaccount en alle instellingen die er zijn op de status: vrienden gezet.
Zowel bij privacy als bij tijdlijn en taggen.
Toch als ik op weergeven klik staat dat mijn profiel op openbaar staat.
Ik heb al overal gezocht, maar kan geen info vinden of ik dit kan veranderen in bijvoorbeeld ook : vrienden.
Ik wil mijn profiel graag afschermen voor buitenstaanders.
Is dit mogelijk...en zo ja: hoe doe ik dat?

Geef eens je facebook naam in privébericht. Dan kijk eens wat ik kan zien en wat niet.
 
Hoi cve , bedankt dat je even hebt willen kijken. Zou je me nog een plezier willen/kunnen doen asjeblieft?
Zou je ook eens kunnen kijken of jij dingen kunt zien die op mijn tijdlijn staan. zoals mijn map met foto's en berichten van anderen.
Ik heb namelijk van een buitenstaander te horen gekregen dat mijn berichten en foto mappen gewoon te zien zijn.
Alvast bedankt
 
Hoi cve, kun jij bijvoorbeeld zien of ik wel of niet een relatie heb op mijn profiel? en waar ik werk bijvoorbeeld?

Alles is afgeschermd dus enkel je vrienden kunnen dit zien, enkel wat er te zien is je Omslagfoto.

Zo ziet het er uit

2016-09-27_10-15-12.jpg
 
Nee, ik kan het niet uitmaken of je nu single bent of samen bent met iemand. Kan je die dropbox linken niet openen misschien?
Waar je werkt kan ik ook niet zien. Het is goed afgesloten.
 
Beste Sonia,
Je kan veel afschermen op Facebook, maar het is een sociaal medium. Dat wil zeggen, dat je niet alles kan afschermen. Als je iets post kan niemand anders buiten je vrienden dit zien, maar reageert er iemand van je vrienden op je post kunnen plots alle vrienden van diegene die gereageerd heeft op u posting ook zien. Daar kan je niet buiten.
 
Hoi cve , bedankt dat je even hebt willen kijken. Zou je me nog een plezier willen/kunnen doen asjeblieft?
Zou je ook eens kunnen kijken of jij dingen kunt zien die op mijn tijdlijn staan. zoals mijn map met foto's en berichten van anderen.
Ik heb namelijk van een buitenstaander te horen gekregen dat mijn berichten en foto mappen gewoon te zien zijn.
Alvast bedankt
Zal dat dan vanavond thuis met de netbook eens bekijken.
 
Daarom zijn we er hé, om te helpen waar we kunnen. Geen enkel probleem hoor om te helpen. Ik begrijp dat sommige mensen ook op Facebook willen gaan, maar dat ook graag zo goed mogelijk afgeschermd houden voor niet vrienden. Dit compleet afgeschermd houden is onmogelijk, door wat ik reeds heb gemeld. Maar je eigen privé kan je wel redelijk goed afschermen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan