Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb een programma dat ik dagelijks gebruik.
Het betreft "Flashpaste" om steeds wederkerende teksten onmiddellijk te plakken in uw opmaken.
Daarvoor staat het icoontje onderaan op mijn taakbalk.

Maar sedert een herinstelling van mijn PC - 14 dagen geleden - verdwijnt dit icoontje steeds wanneer ik mijn PC afsluit.
Ik moet dan dit programma herinstalleren - is niet veel werk 5 klikken maar - en dan staat het icoontje terug op mijn taakbalk.

Wat kan ik doen om dit te LATEN staan ?

Flamingo
icon_eek.gif
mma
 
dat het icoontje verdwijnt uit de taakbalk nadat je aangegeven heb de computer te willen afsluiten is dan ook normaal ...
de vraag is eigenlijk of het programma mee opstart bij het opstarten van Windows .
om dit te controleren ga je naar taakbeheer tap " opstarten " en je zou daar dan Flashpaste MFC Application vermeld moeten zien en deze dien daar dus ook als ingeschakeld vermeld te staan .
 
Beste Qtex,

Dank - het icoontje blijft nu op de taakbalk staan.

Maar over Uw melding van "Taakbeheer" heb ik een vraag :

1. Wanneer ik het programma "CCleaner" open en naar "Gereedschappen - Opstarten" ga dan vindt ik "Flashpaste" daar in met JA voor opstarten - tussen mijn 4 anderen -

2. Wanneer ik rechtsklik op het venster W10 linksonder op de taakbalk en daar "Taakbeheer" aan tip, en naar "opstarten" ga dan is dit blad LEEG ????

Flamingo
 
dus in de tap "opstarten" via taakbeheer staat geen opstartregel vermeld betreffende het programma "Flashpaste" ook dit is weer normaal aangezien je dus Ccleaner gebruikt ...er kan maar op 1 locatie dan ook tijdens de setup van "Flashpaste" een opstartregel weggeschreven worden ..Ccleaner neemt nu het deel "opstarten " over van taakbeheer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan