Tools QR en barcode onduidelijk, PDF en DC Acrobat Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eergisteren mijn 2 vaccinatie uitnodigingen moeten uitprinten. Maar die bar en qr code zijn onduidelijk, teveel grijs en bijna geen zwart, geen zuivere klare tekens.
Het lijkt of die qr en bar codes zijn veel te veel vergroot, oftewel is mijn inkt bijna op.
Een .pdf uitprinten, deze blijft normaal toch onveranderd en identiek zoals het gemaakt is geweest.
Ik had gisteren nog deze testpagina afgedrukt en de zwarte kleur bij mij komt pas veel later tevoorschijn en is geen echt volledig zwart meer.
 
het etiket dat je zogezegd dient uit te printen word je ook nog eens toegestuurd per post ...
het strafste is dat toen ik moest gaan voor mijn eerste AstraZeneca dat men geen waarde gaf aan dit Etiket men vraagt wel om je identiteitskaart er bij te nemen want tot 3x toe werd deze aan de achterkant gescant ..
*ik diende me aan te melden op beMine voor de vacinatie .. men geeft op sommigen plaatsen ook een Dafalgantje nadat je het spuitje gekregen heb en dit om de symtonen in te dijken die zich kunnen voort doen .. of de raad om er eentje te nemen bij het thuis komen !
ik ben zelf 1 dag onwel geweest met een lichte koppijn , een licht gevoel i mijn hoofd en een lichte temperatuursverhoging .

dus niets om je ongerust te maken ..
feit is wel dat je printer kuren heeft en niet juist meer print !
 
De afdruk van uw testpagina is CORRECT.
Er zijn GEEN problemen met uw printer.
Hier kunt u uw testpagina vergelijken met de originele testpagina:

 
Ik veronderstel dat wat hij gepost heeft een afdruk is van zijn printer.
Indien niet, hoe kan men dan een vergelijk maken met zijn afdruk en het afdrukvoorbeeld??????
 
Ik veronderstel dat wat hij gepost heeft een afdruk is van zijn printer.
Indien niet, hoe kan men dan een vergelijk maken met zijn afdruk en het afdrukvoorbeeld??????
Visuele vergelijking. Is niet zo moeillijk om te zien dat die test puur zwart aanwezig is, en waar grijstinten staan. Ook al zal het scherm waarschijnlijk geen 100% zwart weergeven.
Als de testprint geen enkele puur zwarte print meer kan geven is dat toch duidelijk...
 
Hierbij de scan van de uitgeprinte testpagina. Wellicht is fotopapier beter.
En idd vandaag de brief van vaccinatie in de bus gekregen(na 3 dagen al, zaterdagavond ingeschreven, en 2 feestdagen ertussen)
 

Bijlagen

  • Consuprint Test printer.png
    Consuprint Test printer.png
    582.6 KB · Weergaven: 127
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan