Status
Niet open voor verdere reacties.
telkenmale als ik iets wil downloaden met rapidshare blijft het 1ste deel haperen op een paar secondes van het einde en wil niet afsluiten
het 2de deel verloopt perfect
ik kan het 1ste deel niet stoppen of de download wordt geannuleerd
daar mijn telenetmeter na verschillende pogingen vlug de hoogte ingaat zou ik alle hulp tenzeerste op prijs stellen
HEEEEEEEEEEELP ;!;!;!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Free downloads of premium, met of zonder downlader?
JDownloader is anders een leuke tool, download, unrared en kan de download op een bepaalde locatie zetten.
 
Is het bij alle rar bestanden zo of enkel bij ingepakte exe's, en heb je toevallig Nod 32 en of Zone alarm firewall?
In het 2e geval zit één van die twee er voor iets tussen.Heb dit ook gehad zelfs met premium account.
 
het is mer rar bestanden
hoe kan ik weten of ik firefox zone alarm heb???
norton heb ik niet

Is het gelijk wat je wil downloaden in rar als je dit hebt of heb je dat enkel bij bepaalde zaken?
Welk is je anti virus?
Welk is je firewall?
 
free rapid doet alles voor je.
Wachten, download starten...
Je voert alle downloads in door de linken in te geven, het programma doet al de rest voor je.
Er is een versie voor windows, en een voor mac.
FreeRapid Downloader - Download
Het kan ook zijn dat de data niet goed geupload is bij rapidshare door de uploader.
Als deze manager het niet voor elkaar krijgt zoeken we beter een andere downloadlocatie voor je.
 
Het kan niet zijn dat de data niet goed geupload is bij rapidshare door de uploader
aangezien andere downloaders dit probleem niet hebben
ik heb avast antivirus
ik weet niet of ik een firewall heb en welke????
ik ben namelijk een echte leek op computergebied

HELP........................
 
Gewoom uitpakken en frd.exe starten.
Dubbelklikk en in een paar seconden is het programma gestart.
Er word niets geinstalleerd, het is een portable programma en vervuilt je pc niet.
 
Het is een Java toepassing. Wat houdt dat in: dit progje zet zich niet vast op de harde schijf!
Je gaat het bijgevolg ook niet terug vinden in je software lijst, Het werkt zoals een Live CD.
Na de download kun je het unzippen of uitpakken op af ander locatie op de harde schijf, zelfs op een andere partitie! vb:

MS Windows: c:\Documents and Settings\YOUR_USER_NAME\application data\VitySoft\FRD (kan ook een andere lokatie zijn zoals d:\RS_Downloader, D-schijf folder RS_Downloader)

Daarna zoek je op die gekozen lokatie de file met naam "frd.exe" en maak een snelkoppeling naar je bureau blad, dubbelklikken om het in werking te krijgen.

Hopelijk voldoet dit als uitleg, persoonlijk gebruik ik JDownloader ook een java-applicatie.

grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
nijltjtweetie weet vast het antwoord. Bij jDownloader wordt tijdens de pauze een ultra lage snelheid genomen, de download stop dus niet! Kan zijn bij dit progje???
 
Free acount heeft voor je een download gestart krijgt een wachttijd tegenwoordig van 75 seconden dacht ik overdag, 's nachts was het 45 seconden.
De aanvraag verloopt na enkele minuten, dan moet je de download opnieuw aanvragen.
Dat staat te lezen op de site van rapidshare maar verandert wel eens.
Daarom word bij Wivy's progje een ultra lage snelheid behouden in de pauzestand, zo voorkom je het verlopen van de downloadaanvraag.
De grote hamvraag echter is of de download nu volledig gelukt is via dit programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan