Status
Niet open voor verdere reacties.
het is al een paar maal gelukt maar iedere maal als ik een download pauseer en dan opnieuw opstart krijg ik een foutmelding??
het was toch gemakkelijker als ik rechtstreeks kon downloaden
ben nu intussen veranderd naar nortonantivirus 2010 maar probleem blijft bestaan

;!;!;!;!;!
 
voorlopig lukt het downloaden ,zolang ik niet pauzeer;);)
ben toch nog altijd benieuwd hoe het komt dat ik niet meer op de gewone manier een bestand (of toch een deel ervan ) kan downloaden????????
 
Gewoom uitpakken en frd.exe starten.
Dubbelklikk en in een paar seconden is het programma gestart.
Er word niets geinstalleerd, het is een portable programma en vervuilt je pc niet.

Werk al bijna een jaar hiermee en altijd tevreden geweest. Heel recent versie 0.83 gedownload.
 
het is al een paar maal gelukt maar iedere maal als ik een download pauseer en dan opnieuw opstart krijg ik een foutmelding??
het was toch gemakkelijker als ik rechtstreeks kon downloaden
ben nu intussen veranderd naar nortonantivirus 2010 maar probleem blijft bestaan

;!;!;!;!;!

Als je free account hebt i het ook zo dat, wanneer je niet binnen een vooropgestelde tijd op het blauwe downloadcirkeltje klikt, je terug moet keren en op free account klikken met de wachttijd van 75/45 seconden en al.
Dit is omdat je verzoek tot downloaden vervalt.
Zelfde als je volledig op pauze zet denk ik.
Ik heb dat niet, ik laat het programma doen en start het pas als ik ga slapen.
Als ik dan opsta is alles binnen (behalve in Juli, toen had ik zoveel er in gestopt dat hij nog tot kort na de middag bezig was.
 
Een Free download is minder prioritair dan een Premium, trouwens je merkt dat ook aan de downloadsnelheid en gebruikte server!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan