Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,
ik heb een premium account afgesloten bij rapidshare , en dat werkt wel , het downloaden en uitpakken, maar ik vraag me af hoe alles in elkaar zit. Hiermee bedoel ik hoe moet ik de opties instellen , wat met de punten (ken ik niks van) .
kan iemand me wat wegwijs maken , in het nederlands graag ! ;-)

dank je wel !
 
ok Katie449! Ik kan wel enkele nuttige tips geven misschien. Ik persoonlijk gebruik JDownloader:leuk progje, doet de download, unrarred en maakt er een bruikbaar mapje van. één keer dat JDownloader staat ingesteld, geen enkele wijziging nodig.
Wat wil je specifiek weten, ..... geef mij een privé berichtje. Ondertussen probeer ik iets in elkaar te flansen via het progje 'JDownloader'.

Tot hoors wivy.
 
JDownloader gebruikt je account gegevens, het is trouwens de enigste manier om snel je downloads te krijgen. Ik heb trouwens al jaren een account en om de x maanden heb ik een kwartaal gratis door mijn 'premium account punten'. We gaan er is in vliegen om een handleiding te maken. Eventjes geduld dus!
grtz.wivy
 
Hier zijn we dan, nog vragen stel ze!

grtz.wivy

Prachtig gedaan. Ikzelf vind freerapiddownloader veel makkelijker.
Na het uitpakken gewoon FRD opstarten. Waar je een link vind naar rapidshare of megaupload, de link kopieren en die staat reeds klaar om toe te voegen in FRD.
Het programma voert alles uit wat nodig is om te downloaden. Zelfs de wachttijden. Je kan op die manier met een gratis account alles binnenhalen zonder dat je zelf moet waken om binnen te halen.
Wel zorgen dat ge de eventuele paswoorden om te unrarren of unzippen kent.
 
@ivan bedankt, weeral een handleiding rijker!
@Mik éénmaal ingesteld loopt alles ook vlot, soms vraagt hij een paswoord om te unrarren, éénmaal gekend dan onthoud hij ze en is invoeren onnodig.

Nog interesse voor RapidShare-My Account Manager, RS_LinkAlive (tools voor Uploaders) Laat het mij weten!

En nu wachten op reacties!
 
Wivy, van harte bedankt voor je werk , duidelijk, mooi gedaan en ik probeer het uit.
Maar als je mijn allereerste vraag herleest , zal je zien , dat ik dus eigenlijk wel iets anders vroeg. Wat bevat een premium account , wat met de punten, hoe werkt het juist , ...
sorry hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan