Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,
ik heb een premium account afgesloten bij rapidshare , en dat werkt wel , het downloaden en uitpakken, maar ik vraag me af hoe alles in elkaar zit. Hiermee bedoel ik hoe moet ik de opties instellen , wat met de punten (ken ik niks van) .
kan iemand me wat wegwijs maken , in het nederlands graag ! ;-)

dank je wel !
 
Een Premium Account is een download abbonement of service, waarbij de gebruiker tegen een redelijk snelheid en zonder wacht tijden kan downloaden.
Al de files of progs die beschikbaar zijn op RS zijn toegankelijk. (privaat of openbaar)
Als gebruiker kan je ook Up-loads doen en de link verspreiden onder bekenden, de grootte speelt geen rol en zijn minstens 90 dagen beschikbaar.
Bij iedere download kan je punten krijgen , van personen zonder account (Free-Downloaders) !
Na X aantal keer vernieuwen van het abbo krijg je één kwartaal GRATIS of punten die je inruilen voor iets anders uiteraard (T-shirt,pet, klokje,...)
Die punten worden automatisch bij gehouden door RS en je toegeng tot RS is tegenwoordig beveiligd, zodannig dat er geen piraterij gebeurt op jou rekening.
Iemand anders kan ook gebruik maken van deze service bij door gave van jouw account gegevens aan zoon,tante, moeder, vriendin, ... . Eén nummer voor de hele familie of vrienden kring. Is dus handig bij het verspreiden van hele grote file's (vakantie foto's, film, é-book, ...) zonder probleem.
Nog vragen, ik probeer ze te beantwoorden.
grtz.wivy
"het is een downloadservice met punten aan gekoppeld zoals gb- of delhaize"
Gratis bestaat niet meer!
Ik gebruik het al jaren naast een nieuwsgroup account, bijna twee identieke diensten!
 
Wel opletten met uw acount gegevens,vorig jaar kreeg ik een E-Mail van RS, om mijn acountgegevens (log-in & ww) niet meer vrij te geven aan derden !Daar deze dan zeker GEEN acount aankopen.Als ik na enige tijd daar geen aandacht aan besteed zouden ze mijn acount blokkeren.Een verwittigd man/vrouw is er twee waard.

Mvg.Stijkertje
 
De servers van rapidshare zijn de laatste tijd dan ook voor de free account meer geblokkeerd dan open.
Dit vanwege de vele misbruiken.
Ze hebben gelijk dat ze dit niet aanvaarden, geen enkele server kan de hele wereld bedienen, het zou ook onbetaalbaar worden.
Zowel voor rapid als voor de leden.
 
Wel opletten met uw acount gegevens,vorig jaar kreeg ik een E-Mail van RS, om mijn acountgegevens (log-in & ww) niet meer vrij te geven aan derden !Daar deze dan zeker GEEN acount aankopen.Als ik na enige tijd daar geen aandacht aan besteed zouden ze mijn acount blokkeren.Een verwittigd man/vrouw is er twee waard.

Mvg.Stijkertje

nog geen probleem gehad vermits iedereen een andere tijdstip heeft van download!
 
De servers van rapidshare zijn de laatste tijd dan ook voor de free account meer geblokkeerd dan open.
Dit vanwege de vele misbruiken.
Ze hebben gelijk dat ze dit niet aanvaarden, geen enkele server kan de hele wereld bedienen, het zou ook onbetaalbaar worden.
Zowel voor rapid als voor de leden.

Meestal geen probleem met powernews, maar toch durven zij het kraantje dicht draaien! ... Zoals RS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan