Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb veel last van reclame op IE. Ik heb de volgende software uitgeprobeerd. Spyhunter, CCleaner prof, Malwarebytes Anti-Malware PRO en AVG al deze software heeft niets uitgehaald. Ik blijf de hinderlijke reclame houden ook op deze side komt hij te voorschijn ook bij Nu,nl Startpagina.nl enz. Wie kan mij helpen om deze reclame te verwijderen. Alvast bedankt.
 
download adwcleaner ....
het is hier belangrijk dat je deze dus op je bureaublad plaatst ...
ook dien je deze op te starten als administrator ....
start de scan op ....klik daarna op verwijderen ....> een herstart van je systeem is nodig om het verwijderingsproces te voltrekken ...
na de herstart komt er een log op je bureaublad te staan ...deze mag je hier neer zetten maar is in feite niet nodig ...
belangrijk is hier te melden of het beter gaat met je browser...

**het is niet aan te bevelen om meerdere scanners te gebruiken ...
het volstaat dat je een antivirus beveiliging als ook Malwarebytes mag gebruikt worden.
wees in het bijzonder voorzichtig met de ccleaner pro.

note : na de scan van adwcleaner mag je deze verwijderen ...
 
kun je eens een printscreen plaatsen van deze reclame ...
heb jij de browser als eens hersteld via de internet opties > geavanceerd > opnieuw instellen !
 
Mensen het is opgelost vanmiddag kreeg ik een mail met de mededeling om het prog. zoek.exe ter downloaden en te laten draaien. Die heeft heel veel rotzooi eraf gehaald wat andere prog. niet doen. Bedankt voor de hulp.
 
waarschijnlijk heeft hij deze mail toegezonden gekregen door een malware expert van een ander hulp forum die om 1 of ander reden onbekend wil blijven !
hoe dan ook fijn dat het probleem voorbij is en dat er anderen zijn die een ander willen helpen .
 
waarschijnlijk heeft hij deze mail toegezonden gekregen door een malware expert van een ander hulp forum die om 1 of ander reden onbekend wil blijven !
hoe dan ook fijn dat het probleem voorbij is en dat er anderen zijn die een ander willen helpen .

Zou hier geen reukje aan zitten? Wie was de afzender van die mail?
Als iedereen zomaar doet wat hij per mail van onbekenden toegestruurd krijgt, dan is het hek van de dam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan