Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je deze op gelijk welke computer gebruiken, ook al heb ik zelf bij mijn eigen laptops een recovery usb stick aangemaakt via aomei back up programma, dit zou wel handig kunnen zijn indien ik eens een andere computergebruiker uit de nood kan helpen waar dit programma niet op staat, kan dit ook op usb stick gezet worden en zou dit bij mij geen conflicten kunnen veroorzaken met aomei recovery stick ?
 
Euh, was na download toch gewoon uitpakken en naar usb stick overschrijven (kopieeren), moest ik dan alles selecteren of enkel toepassingen, heb het op de twee manieren geprobeerd maar kreeg telkens melding boot missing of zoiets als ik terug opstartte, denk dat mijn kennis nog te klein is voor dit soort situaties, nu ja, feit is dat ik dank zij u in ieder geval mijn aomei back up recovery tool kan gebruiken en om de één of andere reden op mijn tweede laptop jullie recovery stick aangemaakt gekregen heb die nu wel werkt op laptop, ik ga nu wel efkes loslaten want dit computergedoe is niet goed voor mijn seksleven met mijn echtgenote(lachen) Screen Shot 06-09-16 at 05.30 PM.jpgScreen Shot 06-09-16 at 05.40 PM.jpgScreen Shot 06-09-16 at 05.54 PM.jpg
 
je dient enkel het image bestand op te laden om de stick aan te maken ...
gebruik je rufus dan dien je deze met een rechts klik te starten en kµje kies uitvoeren als administrator ...

*laat je computer nooit tussen u en je vrouwtje komen ...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan