Apps Rekenmachine in Windows mét zichtbare 'ticker tape' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik erger me steeds weer aan het feit dat de rekenmachine die standaard bij Windows 10 zit wel een mogelijkheid heeft om de geschiedenis van de berekeningen weer te geven, maar niet gelijktijdig met het invoeren van verdere berekeningen. Dat over en weer springen is gewoon niet praktisch.

Bij het uitvoeren van lange berekeningen vb. een kolom cijfers wil ik wel eens de draad verliezen en dan is een visuele controle nog zo handig, maar dat heeft die app niet. Heeft iemand een goed alernatief van een gratis app ?

PS : voor iemand denkt dat ik dementeer : ik wéét dat Excel daar goed voor is, maar ik vind dat een app die zich 'rekenmachine' wil noemen dat ook moet kunnen, en Excel opstarten is vaak nét iets te omslachtig voor een optellingske ...
 
maak ereen volledig beeldscherm van:

1648672337676.png


1648672451039.png


zie tweede figuur!
of:
1648672765906.png

dan krijg je de geschiedenis te zien .....
 
Laatst bewerkt:
Werkt idd. prima, maar een volledig scherm, jong ... dat is gigantisch op mijn breedbeeld 32 inch !
Niet bepaald elegant, maar bruikbaar.

Bedankt...

[Edit] Hoeft zelfs niet volledig maar een beetje breder dan standaard weergave doet het ook al ... wist ik niet - het kan eenvoudig zijn, maar MS zou dat wel eens duidelijker mogen maken.
 
je kan bij een volledig scherm deze truc toepassen:


' scherm verdeling '

ik zit met een 27" scherm en ja het is overdonderend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan