release datum Windows 10 build 1909

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de foutcode 0x824200d is uitgebreid en kan meerdere oorzaken hebben ..
er kan bijvoorbeeld iets misgelopen zijn bij het ophalen van deze "download" maar het kan tevens ook dat het probleem in je huidige Windows zit .

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
de foutcode 0x824200d is uitgebreid en kan meerdere oorzaken hebben ..
er kan bijvoorbeeld iets misgelopen zijn bij het ophalen van deze "download" maar het kan tevens ook dat het probleem in je huidige Windows zit .
2de poging is gelukt nu aan t uitvoeren. Het duurt wel een paar uurtjes nu.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
mooi zo en vanaf nu hou je deze dan ook up to date (aanbevolen)..
*hoelang heeft deze bij u nu nodig gehad ...

Johnny Five

Steunend lid
Vip Lid
Ook hier op drie Computers geïnstalleerd de Updates
Heeft inderdaad lang geduurd , dus men moet geduld hebben.
er is niet veel bijzonders bijgekomen, alleen op een Computer reageert de startknop wel vreemd , na het klikken kan ik tot 5 tellen dan dan pas opent zich het menu.
heb ik geen geduld en klik dan nogmaals, dan komt er een blauw scherm met de melding er is een fout geconstateerd de Computer wordt opnieuw opgestart
waarschijnlijk toch weer een Bug ingeslopen
ook het afsluiten van de computer is iets anders geworden

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb de 1909 ook al enkele dagen met succes op mijn netbookje draaien. Veel is er volgens mij niet veranderd

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ook op een hier binnen gebrachte laptop met build 18362.482 er op duurde het over gaan 3 uur .. daarmee dat ik eerder vermelde geduldig te zijn .

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Eerst een cumulatieve update voor versie 1903 (KB4524570) die ongeveer 45 minuten duurde en daarna de update naar versie 1909 die ongeveer een tiental minuten duurde.

Eerst een cumulatieve update voor versie 1903 (KB4524570) die ongeveer 45 minuten duurde en daarna de update naar versie 1909 die ongeveer een tiental minuten duurde.
Bij mij hetzelfde gedaan, eerts de aangeboden cumulatieve update 1903 uitgevoerd en daarna de update van Windows 10 1909 gedaan en was eigenlijk zo gepiept. Als je de Windows update's goed bijhoudt geeft het volgens mij maar weiniig problemen, wel doe ik na elke Windows update de systeembestanden opschonen.

Bovenaan Onderaan