Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Ik heb zoals eerder vermeld de geregistreerde versie van malwarebytes anti-malware premium op mijn PC.
Als ik een aangepaste scan uitvoer vindt hij niets.
Maar als ik aangepaste scan uitvoer en optie Scan naar rootkits kies loopt hij steeds vast bij c:\windows\web\wallpaper\scenes\img.28 of 27 of 30 .jpg
Ik heb gescand naar rootkits met Kaspersky TDSSKiller en McAfee rootkitremover, maar die vinden niets(die scans zijn ook vlug voorbij)

Weet iemand raad

Mvg,

Jan
 
Hi,
Het probleem ligt niet bij malwarebytes antimalware maar bij mijn geregistreerde versie van chameleon startup manager pro.
En nl.bij services.Het vastlopen kan worden opgelost door bepaalde services uit te schakelen.Helemaal opgelost is het nog
niet,ik heb uw tip van bepaalde mappen uit te schakelen als hij vastloopt ook toegepast.Waarvoor bedankt. Nu is het de kwestie
van al die services te vinden.
Maar er zijn dus helemaal geen rootkits of malware op mijn PC.(Heb volledige scan gedaan)
Misschien kan dit anderen helpen.
mvg,
Janrade
 
Als ik dit topic lees krijg ik tranen in mijn ogen. Janrade zit met problemen, krijgt goede raad maar volgt die niet op. Als zijn twijfels na veel vijven en zessen weg genomen zijn en dan toch een log plaatst wordt de log toch weer verwijderd. Ik dacht dat dit een publiek forum was maar ik heb mij dus vergist.
Topics van Janrade moet ik in het vervolg dus niet meer lezen, ik leer er toch niks van.

Joke-m-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan