Ruimtesonde Rosetta dropt robot op komeet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, toen dit machientje de ruimte werd ingestuurd wisten "ze" nog niet wat nu wel kan. Bijvoorbeeld, de kleine batterijtjes waarvan ik er 2.040 in mijn Prius gestopt heb: Lithium-fosfaatcellen.
Ik overweeg om 600.000.000.000 km af te leggen en deze batterijen er rap in te stoppen. De ESA weet er nog niets over.
 
Ja, toen dit machientje de ruimte werd ingestuurd wisten "ze" nog niet wat nu wel kan. Bijvoorbeeld, de kleine batterijtjes waarvan ik er 2.040 in mijn Prius gestopt heb: Lithium-fosfaatcellen.
Ik overweeg om 600.000.000.000 km af te leggen en deze batterijen er rap in te stoppen. De ESA weet er nog niets over.
 
Ik overweeg om 600.000.000.000 km af te leggen en deze batterijen er rap in te stoppen. De ESA weet er nog niets over.
In het nieuws werd er wel gesproken over ne zekere Walter....:lachen78:
Ernstig nu zou wel erg zijn als alle testen niet lukken....zeker die boring!Al die jaren voor niks dan!
mvg
 
't Is wel jammer dat het in de schaduw is geland en de fotovoltaïsche cellen geen licht krijgen. Anderzijds is het al fenomenaal dat het geland is.
 
't Is wel jammer dat het in de schaduw is geland en de fotovoltaïsche cellen geen licht krijgen. Anderzijds is het al fenomenaal dat het geland is.
Maar het zou later wel nog goed kunnen komen ,als de komeet dichter bij de zon komt!
Ja zeer fascinerend hoe zo iets mogelijk is,moeilijk te vatten als gewone mens!
mvg
 
Oké. We zetten de snelheidsregelaar op 'lichtsnelheid' en komen over 300 jaar terug even 'jong' als we nu zijn. Die hersenspinnerij houd je bezig hé... en toch is er niets raars aan, want het zijn toch maar brainwaves die via een "encéfalogram" als elektrisch signaal verstuurd worden. Dat gebeurt op dit eigenste ogenblik toch ook tussen jouw en mijn Pc'tjes?
 
Walter en Lana het is tijd om te vertrekken hoor,want de accu's zijn plat;),maar boring is gelukt,gegevens ook doorgestuurd!!!
Als het zomer word op de komeet, is er kans dat de lander trug wakker word!Nu is het winter slaap;)
mvg
P.S willen jullie meer post door dubbel post(lachen)
 
Juist op tijd, want we waren juist proviant aan het indoen voor de 600.000.000.000 km tocht.
 
Ja Walter wilde niet je ons verlaat he;)
Mijn overtuiging is wel dat mensen,ooit naar andere planeten ...universums zullen trekken/......
Dan denk ik aan
[h=1]Erich von Däniken[/h]heb al zijn boeken gelezen!


[h=1][/h]
 
Ik veel van EvD gezien op YouTube. Wr zullen niet lang genoeg leven om ons zonnestelsel te verlaten. Wel evtl. meegaan met MarsOne.
 
Ik veel van EvD gezien op YouTube. Wr zullen niet lang genoeg leven om ons zonnestelsel te verlaten. Wel evtl. meegaan met MarsOne.

Ik blijf alvast hier. ik hou vast aan alles wat ik hier heb.


Dubbele posten zijn er terug. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan