Androïd samsung galaxy S8+ probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou het niet weten , maar dit bericht is dat ze maar een paar uur problemen hadden en ik heb al maanden problemen met dit , heb mijn samsung email ontvanger opgestart en die kan dus wel alles nog openen , dus denk eerder dat het aan de app van gmail moet liggen
Dat vermoeden heb ik dus ook. Maar waarom het gekomen is, dat is eigenlijk de vraag en hoe we het kunnen oplossen? Ik weet het antwoord helaas niet. Het houdt me wel bezig moet ik zeggen.
 
de app Gmail kan niet worden verwijder maar heb nog wat gevonden ga naar instellingen --> app --> Gmail --> mobiele gegevens --> instellingen app weergaven ---> daar klik je op het E-mail adres en daar mag niet bijlage downloaden aan gevinkt staan

als het dit niet is dan weet ik het niet meer
 
Oh, de Gmail app is bij u dan een in de ROM ingebakken app. Ik vind dit ook altijd klote dat merken dit doen. Ik vind dat een Smartphone eigenlijk behalve play Store geen enkele app zou mogen hebben. Geen SMS app, geen bel app, geen camera app, geen weet ik veel wat allemaal. Laat het aan de gebruikers wat ze willen. Zet het allemaal op Play Store wat je als merk in je gamma hebt, maar laat de keuze aan de gebruiker zelf. Dit zou mijn merk althans zijn. Je zou een heel erg kaal toestel kopen als ik een Smartphone maker zou zijn. Je zou alles uit Google Play Store moeten plukken. Dit zou er wel op staan als enige. Je moet natuurlijk wel iets opzetten, of de mensen zouden het nog moeilijker hebben om hem te configureren. Als ik de centen bijeen zou krijgen, dan zien jullie zo een toestel in de rekken liggen, zonder apps, zonder een gat of weet ik veel wat om een selfie camera in de proppen. Dat zou dan met een popup camera moeten. Ik haat al die gaten en toestanden in je scherm, hoe klein en in welke hoek dan ook. Achteraan zou ik dan een vingerprintscanner doen en 4 camera's, waarom 4? Omdat je in deze configuratie volgens mij het beste van alle werelden kan stoppen. Ik zou dan bv geen ultra breedhoek lens doen, want dit vind ik niet nodig, je hebt panorama in je camera app en dat is heeeeeeel erg breed, veel breder als met een breedhoek lens. Ik zou die vervangen door een lens die goed foto's in het donker kan maken, want daar is nu heel erg weinig aanbod dat het goed doet. Je hebt genoeg lenzen die dit goed aankunnen , maar ze willen te veel alround kunnen, dit zou ik dan niet doen. dus een primaire camera van 48 MP in die een mooie 12 MP foto maakt, dus die eigenlijk 4 foto's maakt en er 1 heel erg mooie van maakt. Dan een lens die goed is om in het donker te kunnen fotograferen, met een f/1.5 of zo denk ik nu dan. Dan een diepte sensor en die andere weet ik nu niet zo zeer. RAM geheugen, minimaal 4 GB. processor een Qualcomm Snapdragon omdat ze de beste zijn. Intern geheugen zou ik minimaal 32 GB willen, liefst minimaal 64 GB, maar je moet ook aan je prijs denken natuurlijk.
Sorry, was weer eens aan het dagdromen. Hog kon ik dat maar doen he. Mijn gedachten in zo een Smartphone uitbrengen.
 
de app Gmail kan niet worden verwijder maar heb nog wat gevonden ga naar instellingen --> app --> Gmail --> mobiele gegevens --> instellingen app weergaven ---> daar klik je op het E-mail adres en daar mag niet bijlage downloaden aan gevinkt staan

als het dit niet is dan weet ik het niet meer
staat niet aangevinkt ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan