Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S 4 een probleem met een van mijn emailaccounts. De andere 2 (gmailaccount en Outlook.com-account) werken uitstekend. Het betreft hier echter mijn standaardmailaccount dat ik ook op mijn PC en laptop gebruik en waar het foutloos werkt. Na 1 a 2 dagen ontvang ik een mailtje op mijn mobiel met de mededeling dat het inloggen bij de server (UPC) is mislukt. Ik moet dan opnieuw mijn wachtwoord intikken en dan is het weer 1 of2 dagen goed. Ook verdwijnen de bewaarde mailtjes soms spontaan en zonder vraag of aankondiging. Het wachtwoord voor de server is juist. Hetzelfde namelijk dat ik op de PC gebruik.
Ik heb al uitgebreid contact gehad met UPC hierover maar zij verwijzen mij (terecht denk ik omdat ik al jaren probleemloos werk met dat account op de PC) naar Samsung. Onlangs bij een servicepunt van Samsung geweest en de deskundige vertelde mij dat zij dit probleem niet kenden. Uiteindelijk hebben ze dan maar de hele software gereset maar het probleem blijft gewoon bestaan…
Iemand die hier ervaring mee heeft ???
Met vriendelijke groet, Elzo
 
Zal je niet verder kunnen helpen vrees ik, maar samsung heeft zo een paar probleempjes met hun software waar ze niet graag voor uit komen heb ik den indruk. ik zou nog maar eens langs gaan naar Samsung als ik u was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan