Status
Niet open voor verdere reacties.
Over het milieu gesproken, men wijst altijd naar de consument. Maar nooit naar de producent, maar daar begint het. Als ik nu eens naar mijn artikel kijk de Smartphone, tot over een paar jaar waren bijna alle Smartphones met een vervangbare batterij met uitzondering van enkele uitzonderingen met iPhone op kop. Omdat men er heel weinig tegenstand op had zijn ze in Android land ook massaal begonnen met hun toestellen te maken zonder een klepje achteraan, dus kon je er ook niet meer zo bij. Het is een trend die begonnen is bij Apple en Android merken hebben het afgekeken, maar een verbetering is het niet. Je moet nu bijna of je toestel weg smijten of hem LATEN vervangen als je een nieuwe batterij erin wil hebben. Mijn vrouw bv heeft een Huawei P8 Lite 2015 waar ze heel tevreden van is behalve van de batterij. Ze vind hem heel mooi, er is eigenlijk niets aan, altijd in een hoesje gezeten, maar de batterij is altijd leeg of toch halfweg. Dus is die batterij eigenlijk aan vervanging toe. Maar dit kost zoveel dat ze voor dit geld eigenlijk een ander toesetel heeft. Maar dan begint het. Het geld groeit niet op onze rug, en de camera is er eentje uit de duizend. Laat nu dit haar hobby zijn. Dus een nieuw toestel, ok maar dan eentje met ook een goede camera. In de prijs tot 200€ vind ik heel weinig die een goede camera heeft. De P9 Lite heeft een minder goede camera en valt binnen de prijs en de P10 lite heeft een betere camera, maar niet zo goed als haar eigen toestel en is duurder. Dus heel vervelend allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan