Tablet Android Slideshow app op Samsung Tablet Samsung TS-SM-510 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Heeft Android standaard een slideshow aan boord of moet er een externe app worden gedownload? Ik vind niets op Samsung Galaxy Tablet SM-T510.
Bedankt
 
Tik eens "android slideshow app" in Google Search : je krijgt tientallen sites met "de 10 beste" reviews te zien.
Uitproberen is de enige mogelijkheid...
 
Bedankt voor de suggestie, maar dat had ik uiteraard al gedaan hé, ook met zoekterm van het tablet model.
The point is echter of 'native pure' Android zulks mogelijk heeft ingebakken. Het lijkt van niet.
Dat allemaal gaan uitproberen ? Dat is een luxeprobleem voor mensen die tijd teveel hebben.
 
Dat zal nog niet meteen ingebakken worden ook niet. Dit zit zelfs nog niet op de rol voor Android 13 en 14 hoogstwaarschijnlijk ook nog niet volgens ik in renders lees. Nu is de 12 aan de beurt binnen afzienbare tijd. Dit is eigenlijk terug een kleine upgrade, van Android 13 verwachten ze door corona eigenlijk ook nog niet zo gek veel, behalve als dit nu heel erg plots uit ons leven zou verdwijnen. Maar eigenlijk stellen ze alle hoop op Android 14 om dit met heel erg veel vernieuwende zaken naar buiten te komen. Achter de schermen zijn ze natuurlijk alles wel al aan het proefdraaien bij Google. Dus ik heb heel veel goede hoop op Android 14, dat daar heel erg veel moois uit de bus zal komen. Maar een ingebouwde app om slideshows mee af te spelen heb ik nog nergens gelezen. Dus vrees ik dat dit nog niet meteen op de rol staat om mee in de ROM te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan