Scan je PC eens Online op Virussen

Quit

Steunend lid
Vip Lid
attachment.php
Eset Online Scanner
(NOD32)
































 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mensen, waarom zie ik nog nergens een goede virusscanner staan,. microsoft heeft voor elk besturingssysteem een gratis virusscanner ter beschikking en is gratis te downloaden. Uit vele testen komt deze zeer goed uit de bus. En ik moet zeggen dat het verbruik van deze virusscanner vrij laag is maar zeer actief als er wat gebeurd. Ik zou het aanraden.

Groetjes JPC
 
Beste mensen, waarom zie ik nog nergens een goede virusscanner staan,. microsoft heeft voor elk besturingssysteem een gratis virusscanner ter beschikking en is gratis te downloaden. Uit vele testen komt deze zeer goed uit de bus. En ik moet zeggen dat het verbruik van deze virusscanner vrij laag is maar zeer actief als er wat gebeurd. Ik zou het aanraden.

Groetjes JPC

Tsja, de virusscanners die ik hier geplaatst heb zijn online virusscanners. Dus ik snap jouw opmerking hier niet.
 
Re

Re

Bedankt voor je duidelijkheid, maar ik bedoelde hiermee te zeggen dat ook online scanners niet alles zijn en perfect zijn. Naar ook geen een virusscanner lijkt goed te zijn. Ik wil er verder mee zeggen dat uit de vele resultaten van online virus scanners niet erg positief zijn.
Stel dat je niet op internet kan of kunt, hoe wil dan iemand online laten scannen ? Dit is geen verwijt maar een tip ? Zorg dan ervoor dat men op het systeem een goede virusscanner heeft staan en bijna geen risico loopt. En dit wilde ik even duidelijk maken.

Nogmaals bedankt voor je duidelijkheid
 
Iemand die niet op het internet kan , kan ook niet op deze site komen dacht ik .(lachen)
 
de discussie is duidelijk over online scannen. dat betekent dat je niet alle programma's hoeft aan te kopen en ze toch kan gebruiken om bestanden te controleren. het spreekt vanzelf dat je offline programma's nodig hebt wanneer je internetverbinding gehijacked is.

ik vind deze links tof, maar gebruik eerder VirusTotal - Free Online Virus, Malware and URL Scanner om online te scannen. ongeveer 40 van de meest gekende scanners worden gebruikt :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan