Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik wil skype opstarten, hetgeen ook lukt, maar ik krijg de mededeling dat mijn camera door een andere app gebruikt wordt. Nu zou ik niet weten welke app. Hoe kan ik dat oplossen ?

Alvast harftelijke dank...
 
ik kan je hierbij niet helpen aangezien er hier geen camera in gebruik is kan ik ook deze optie in skype niet gebruiken ....
ben jij ook een gamer en word er dan ook gebruik gemaakt van je cam om het verloop vast te leggen of om met je medespelers contact te leggen dien je deze instelling eens na te zien .
 
Ik kan u ook helaas niet helpen. Ik Skype niet meer, heb dit ooit wel eens gedaan, maar is mijn ding niet. bij deze is mijn kennis over skype ook heel erg klein.
 
ik denk zomaar eens effe mee ..gebruik jij toevallig ook een smartfoon waarop skype geinstalleerd is ..indien zo dan kan het gerust zijn dat deze smartphone dus als het andere app aangezien word .
 
onder niet aangemeld veronderstel ik dan dat deze nooit gebruikt werd op je smartphone .. wel kijk dan eens via de services in taakbeheer welke app mogelijk de cam gebruikt ...sluit vervolgens die services en probeer dan de cam via skype .
 
als jij naar de geluid en video instellingen gaat van skype word daar dan geen probleemoplosser vermeld .. dacht eerder wel dat dit zo was ..kun je die dan niet gebruiken ...mogelijk verteld deze u welke app gebruik maakt van de cam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan