Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen, een vraagje over de Smartphone Samsung J7.
ik kan mijn eigen, telefonische beltonen installeren via instellingen->geluiden en meldingen.
Maar ik wil deze beltonen ook installeren voor mijn binnen komende sms berichten,
die verzonden worden via een andere telefoon (sms berichten). En dat lukt mij niet!!!.
Ik heb al gezocht naar Nederlandse handleidingen maar tevergeefs.
Kan jullie mij hiermee helpen AUB. Jullie zouden mij daar een groot plezier mee doen.
Alvast bedankt bij voorbaat.
 
Ik heb niet zo veel verstand van Smartphones, maar een korte zoekactie via Google kom ik bij deze Nederlandstalige handleiding.

Ik hoop dat dit de goede is.
 

Bijlagen

  • samsung-galaxy-j7-2016.rar
    3.4 MB · Weergaven: 173
Ik heb niet zo veel verstand van Smartphones, maar een korte zoekactie via Google kom ik bij deze Nederlandstalige handleiding.

Ik hoop dat dit de goede is.

Ja dat is al heel wat, dank u daarvoor maar er staat niets in hoe je het moet doen en dat is het probleem.
 
Ik heb geen Samsung smartphone, maar dit soort instellingen zijn meestal identiek met andere type phones. Dit zijn instellingen in de besturing.

Ook dit weer even via Google voor een andere Samsung welleswaar. Kan zijn dat het iets anders weergegeven staat op jouw smartphone.

Bij de instellingen van het geluid.
1. Ga naar het menu waar al je apps staan.
2. Tik op ‘Instellingen’.
3. Tik op ‘Geluid’.
4. Tik op ‘Beltoon voor melding’.
5. Nu kun je je SMS toon kiezen.
6. Tik vervolgens op ‘OK’.
 
Een SMS toon kan je ook aanpassen, maar dit zijn kortere geluiden. Dus ik denk dat jij een korter geluid gaat moeten uploaden voor jij deze dan ook kan gaan kiezen voor je SMS toon. ik download daarvoor vanuit playstore tonen indien de standaard tonen mij niet kunnen bekoren. Zelf een SMS toon installeren heb ik nog nooit gedaan. Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan ook moet ik eerlijk bekennen. Een ringtone ja, maar een SMS toon die eigenlijk heel kort is, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan hoe je een zelf gemaakte ringtone kan gaan gebruiken als SMS toon.
 
Ik heb geen Samsung smartphone, maar dit soort instellingen zijn meestal identiek met andere type phones. Dit zijn instellingen in de besturing.

Ook dit weer even via Google voor een andere Samsung welleswaar. Kan zijn dat het iets anders weergegeven staat op jouw smartphone.

Bij de instellingen van het geluid.
1. Ga naar het menu waar al je apps staan.
2. Tik op ‘Instellingen’.
3. Tik op ‘Geluid’.
4. Tik op ‘Beltoon voor melding’.
5. Nu kun je je SMS toon kiezen.
6. Tik vervolgens op ‘OK’.

Ik heb Ringstones op mijne pc staan en deze verstuur ik naar mijn Samsung J7
Deze kan ik kopieren naar Geluiden en trillingen ->Geluidstand en daar kan ik ze plakken en dat werkt.
Maar als ik een ringstone kopieer die ik opgestuurd heb met mijn PC,
kan ik ze niet naar de Meldingsgeluiden plakken, waar de Ringstones van de binnen komende berichten staan.
 
Een SMS toon kan je ook aanpassen, maar dit zijn kortere geluiden. Dus ik denk dat jij een korter geluid gaat moeten uploaden voor jij deze dan ook kan gaan kiezen voor je SMS toon. ik download daarvoor vanuit playstore tonen indien de standaard tonen mij niet kunnen bekoren. Zelf een SMS toon installeren heb ik nog nooit gedaan. Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan ook moet ik eerlijk bekennen. Een ringtone ja, maar een SMS toon die eigenlijk heel kort is, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan hoe je een zelf gemaakte ringtone kan gaan gebruiken als SMS toon.

Ik heb Ringstones op mijne pc staan en deze verstuur ik naar mijn Samsung J7
Deze kan ik kopieren naar Geluiden en trillingen ->Geluidstand en daar kan ik ze plakken en dat werkt.
Maar als ik een ringstone kopieer die ik opgestuurd heb met mijn PC,
kan ik ze niet naar de Meldingsgeluiden plakken, waar de Ringstones van de binnen komende berichten staan.
 
Als ik het goed begrijp kan je je bestanden wel in de juiste map steken, maar je kan het niet selecteren als SMS geluidje. Dan is het of te groot of zijn SMS tonen in een andere extentie als de belgeluiden.
 
Als ik het goed begrijp kan je je bestanden wel in de juiste map steken, maar je kan het niet selecteren als SMS geluidje. Dan is het of te groot of zijn SMS tonen in een andere extentie als de belgeluiden.
Ik kan ze in de juiste map steken van de beltonen als ze mij opbellen en deze kan ik selecteren
maar niet in de map van de berichten, maw. als ze mij een bericht sturen krijg je een geluid,
maar ik wil daar mijn eigen beltoon (geluid)insteken en dat gaat niet.
 
Ik heb al gezegd dat je bestand voor SMS of te groot is of niet in dezelfde extensie als voor een beltoon. Ik denk dat je daar eens moet naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan