Snelkoppeling met kruis in het midden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds enkele maanden is er bij het openen van google een snelkoppeling met een kruis in het midden geplaatst.

Hoe het binnen gekomen is, ik heb geen flauw idee.

Ik doe er niks mee, dus in de loop van de tijd gaat het storen en wil ik die snelkoppeling verwijderen.

Met linker of rechter muis klik lukt dat niet.

Openen kan ik hem wel. De tekst die ik zie is:

Snelkoppeling toevoegen Je naam invullen en URL

Verwijderen staat erg vaag dus werkt niet.

Annuleren en gereed

Dit allemaal wil ik helemaal niet.

Ik heb ook geen idee hoe die snel koppeling binnen gekomen is

Is dat met de updates van Microsoft binnen gekomen ?

Is dat standaard als je google oproept ?

Ook zijn er bijna dagelijks aan de rechterzijde van het bureaublad reclame activiteiten te zien.

Ook rechts van het bureaublad is er een tandwiel te zien.

Met mededeling Deze pagina aanpassen. Chrome achtergronden en een afdeling uploaden te zien.

Dit gedoe dat had je vroeger allemaal niet en kan storend voor de gebruiker zijn.

Hoe krijg ik Het snelkoppeling als eerste voorgoed weg ?

Hoe krijg ik in tweede instantie het tandwiel weg ?

graag u reacties.

Met vriendelijke groet,
J S Uit Heerlen
 
blijkbaar zijn er verschillende zaken die niet goe gaan ..
je spreekt over een snelkoppeling waarbij je een naam en een url dient in te geven en daarbij vermoed ik al dat jezelf eerder (of een ander) op het bureaublad een snelkoppeling wilde aanmaken .. en indien je bij de 1ste stap betreffende de locatie iets verkeerd gedaan heb dan krijg je inderdaad een rood kruis bij het aanklikken van deze snelkoppeling .
*het kan nooit dat de Windows update hier verantwoordelijk voor is ..denk eerder aan een besmetting ...tevens welke chrome versie gebruik jij ..indien deze up2date is dan draait er de Versie 70.0.3538.67
een scan met de Malwarebytes Adwcleaner beveel ik zeker eens aan tenzij je al de Malwarebytes premium ingebruik heb ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan