software PDF10pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste albertjean
is uw PDF x-viewer een volwaardig programma waarbij je zelf ook PDF's kunt maken en ook converteren naar word en ook gekregen PDF's kunt bewerken
want ik heb ook adobe reader DC en is enkel een viewer waarbij ge niets anders kunt doen
 
heb deze een tijdje geleden gedownload maar eigenlijk nog niet gebruikt is in Nederlands
de help is wel in het Engels
ScreenShot016.png

PDF Shaper Free - Een goede alternatieve PDF-lezer gratis downloaden


| Computer Idee
 
@raymon, volgens mij is dat ook een reader + wat mogelijkheden voor conversie en andere mogelijkheden en is dit geen editor.

Zelf werk ik altijd met Acrobat Pro en heb daarnaast geen andere editor geprobeerd.
 
PDF X-change viewer, is een programma die ik ook frequent gebruik. Het is meer dan een adobe reader en minder dan een acrobat pro.
je kan met andere woorden tekst en aanpassingen 'bovenop' een pdf doen. maar echt een tekst aanpassen en opmaak wijzigen lukt niet.
Het grootste nadeel voor mij is dat pdf x-change viewer niet overweg kan met digitale handtekeningen in pdf bestanden.

Wat sinds office 2013 wel kan is dat je een pdf gewoon kan openen in word, word zal deze converteren en een aanpasbare versie van maken.
Dit werkt afhankelijk van de opmaak en duidelijkheid van het document goed. (word is geen ocr programma voor scans).

vanuit word kan je natuurlijk weer opslaan naar pdf of andere bestandsformaten.
 
Ik ben nog geen goed conversie programma tegengekomen die alles goed converteert wat ik in Acrobat Pro kan maken. Zoals bijvoorbeeld de bladwijzers, de menu's en de opmaak.
Acrobat Pro is geen handig en snel programma om een professioneel uitziend pdf bestand te maken.

Meestal maak ik eerst in Word de pagina's en sla dit op als PDF om dan later bladwijzers, menu en beveiliging toe te voegen met Acrobat Pro.
 
ik dacht dat openoffice daar zelfs beter in is, in het zelf maken van pdf bestanden met specifieke instellingen. (maar t'is ook alweer jaren geleden dat'k daar echt mee ben bezig geweest)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan