Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Spotnet 2.0 is de opvolger van Spotnet. Spotnet is een programma om van uit nieuwsgroepen simpel te het downloaden. In het verleden was het downloaden uit nieuwsgroepen lastig omdat er veel handmatige acties uitgevoerd moesten worden. Spotnet 2.0 heeft veel verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van Spotnet “1.0”. Bekende fouten zoals “out of memory” zijn opgelost, oplossingen bij verbinding- problemen, een verbeterde lay-out en vele andere nieuwe toevoegingen. Heeft u nog geen account om te downloaden dan kan je deze verkrijgen bij powernews of als vip lid kan je ook 2 accounts gebruiken.
Je kan spotnet 2 hier downloaden http://www.pctuts.be/usenet/download-119-spotnet-2-a.html



2016-02-28_13-53-24.jpg

2016-02-28_13-54-11.jpg

2016-02-28_13-55-01.jpg
 
Kan ik ook via newsleecher downloaden?

mvg

neen dat kan niet ... de usenet gegevens beschikbaar gesteld in het vip gedeelte kan men hier voor niet gebruiken..
wil jij een newsleecher gebruiken dan dien je een eigen payserver te gebruiken omdat je bij gebruik van een newsleecher je eigen email dient in te geven en je eigen wachtwoord .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb spotnet 181 terug geinstalleerd als ik deze versie download en installeer dan komt er op dat de database niet te laden is steeds krijg ik daar een foutmelding en deze versie staat bij apps enz de oude versie staat tussen mijn programma's op de c schijf jammer want ik had wel graag een bericht gepost wat ik in de spotnet181 niet mijn provider is sunnyusenet
 
Ik heb ook deze versie getest en ik moet zeggen is niet slecht maar er zitten nog bugs in zoals het niet alles tonen van spots van een bepaalde persoon en als je dan kijkt naar de versie ervoor naar dezelfde spotter staat er veel meer onder zijn naam dat je dan in versie 2.0 niet kan zien. maar komt goed hoor ben ik zeker van eventjes nog geduld :)
 
Ik heb ook deze versie getest en ik moet zeggen is niet slecht maar er zitten nog bugs in zoals het niet alles tonen van spots van een bepaalde persoon en als je dan kijkt naar de versie ervoor naar dezelfde spotter staat er veel meer onder zijn naam dat je dan in versie 2.0 niet kan zien. maar komt goed hoor ben ik zeker van eventjes nog geduld :)

Dit is juist een verbetering van Spotnet2 in plaats van een verslechtering.
Aan de nieuwe versie is een Blacklist toegevoegd. Het kwam in de oude versie te vaak voor dat spotters spots plaatsten met besmettingen. In de nieuwe versie zijn zo veel mogelijk besmetters of virusverspreiders in een Blacklist geplaatst zodat deze spots niet meer zichtbaar zijn, dus niet meer te downloaden. Deze Blacklist wordt regelmatig geupdate. Een functie dat in de oude versie niet mogelijk was. Wel kon men persoonlijk een Blacklist aanleggen. Nu gebeurd dit dus automatisch met ook nog een extra mogelijkheid om een persoonlijke Blacklist te maken.

Hulde dus aan de makers van Spotnet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had in het verleden ook Spotnet1.8.1,maar verwijderd ivm vloeken schelden en aso gedrag,omdat er geen admins waren die de boel kon handhaven.
Mijn vraag is dat ook veranderd of verbeterd.
 
Er wordt niet gemodereerd, dus het is niet mogelijk om reacties waarin dingen staan die u liever niet leest te bannen. Wel kunt u zelf de posters van deze reacties op uw eigen blacklist zetten. Hierdoor zullen deze posters en reacties voor u onzichtbaar zijn. Maar moeilijk wordt het wel als zo'n poster verschillende IP adressen gebruikt.

Ik zou het gewoon niet lezen en / of negeren.
 
Geen idee wat je fout doet ? Misschien niet de juiste newsserver gegevens ingevuld ?
 
ik heb het geinstaleerd en krijg dan de vraag van zie bijlageNaamloos.jpg
Wat moet ik dan verder doen, beetje leek srry
 
@kieken10 je zou daar nu de gegevens moeten invullen die je verkregen heb van je payserver ...
om gratis gebruik te kunnen maken van de payserver gegevens hier meegedeeld in het vip gedeelde dien jij dus ook tot het vip gedeelde toegang te hebben aangezien jij geen vip status heb is dit dus niet zo en mogen we u niet door verwijzen naar deze gegevens ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan