Windows 10 spotnet trage downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Misschien is dit niet de gepaste "plaats" voor dit onderwerp. Graag dan info aub.
Ik gebruik Spotnet Classic 1.9.0.8 (SABnzbd + Grabbit) en ondervond zaterdag een enorm download snelheidsverlies (ongeveer 1 u voor 6 Gb !!). Ik dacht eerst aan een tijdelijk probleem bij Telenet, doch vandaag geprobeerd en terug hetzelfde. Een tweede minder erg issue is ook dat bij het starten van de download via de dikke blauwe pijl, er bij (sommige) downloads niks te zien is bij de downloadkolom terwijl onderaan in de 'werkbalk' de (groene)voortgang aangeduid wordt !?
Mijn up- en downloadsnelheid van Telenet eveneens gecontroleerd en dit schijnt dik in orde te zijn.
Suggesties ? Bedankt bij voorbaat.
 
Akkoord, dit wist ik wel en uiterst vriendelijk om dit aan te bieden, doch ik ben al ettelijke jaren "lid" van dit usenet4, betaal AF EN TOE voor 50 Gb en wegens ZELDEN gebruik van Spotnet wou ik niet profiteren van mijn VIP lidmaatschap dat niet eens die 50 Gb dekt.
Maar nood breekt wet en dezer ga ik jullie payserver eens uitproberen. A propos, hoe heet die server ?
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan