Status
Niet open voor verdere reacties.
nogthans heb ik hier ITunes ook werkende op de Windows 10
ik ben zelf bij sunnyusenet (jaar abbo komt voordeliger uit ) zie zelf maar eens naar hun pakketten..
je kan deze eerst 1 week gratis testen ..
 
je deelde me per pb mee dat je sunny heb gebruikt ...krijg je dan nog steeds dezelfde fout ?
 
JIPPEEEE ik ben dus vannacht overgestapt naar sunnyusenet en nu werkt versie 1.8.6.3!!!
Voorzichtig geprobeerd om versie 2.0 te installeren, maar daar krijg ik toch meteen de melding: installation failed.
ook de nieuwste versie waarvan Lana me de link gaf geeft dezelfde foutmelding.
Ik zal me dus tevreden moeten stellen met 1.8.6.3 en hopen dat deze het nog lang doet.
Qtex en Lana: bedankt voor het meedenken en alle moeite die jullie hebben gedaan. I am a happy camper :applaus:
 
Het ITunes verhaal heeft ook nog al wat voeten in de aarde gehad. 4 dagen non-stop klooien ermee tot ik hem aan het lopen had.
Ik moest gewoon een driver van ergens uit 2005 installeren en toen deed ie het.
Misschien kun je je dat topic nog herinneren. We hebben het beide opgegeven op een gegeven ogenblik. (lachen)
 
fijn voor je dat spotnet nu werkt en ik hoop voor je dat versie 1.8.63 blijft werken ..
begrijp niet waarom jij versie 2.0.0.211 niet krijgt geinstalleerd ...
wat betreft ITunes ja nu je het zegt dit herinner ik me nog vaag ...heb het dan effe ook terug opgezocht en het was je dan uiteindelijk dan toch gelukt deze werkende te krijgen ... Itunes

**als ik vragen mag voor welk pakket heb jij nu gekozen !
 
Ik heb de unlimited gepakt, maar bij nader inzien heb ik die niet nodig. Zal teruggaan naar sunny30 denk. Wat ik wel jammer vind is dat de retentie erg laag is, maar daarvoor is het wel weer bijna 3 euro goedkoper.
De versie 2.0.0.211 en versie 2.0 geven meteen een foutmelding bij het begin van de installatie al. installation failed.
Sinds ik ben overgestapt op windows 10 gaat wel meer niet meer valt me op.
 
hoe hoog staat je de beveiliging ingesteld van je gebruikersaccountbeheer ..
hoe je dit kunt nagaan ...
rechtsklik op start> configuratiescherm >beveiliging en onderhoud > links klik je verder op " instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen " **hier zo staat deze op het 2de streepje van boven ....
 
yep, het tweede streepje van boven. Voor windows 10 heeft alles goed gefunctioneerd. Zelfs spotnet 2.0 had ik geinstalleerd. Ik heb al eens een herstel-installatie gedaan en onlangs is de verjaardags-update geweest.
 
denk dat jij dan eens rechtsklik op de C dient te doen om zo de eigenschappen op te vragen .... in de eigenschappen open je dan de tap beveiliging ...
je zie vervolgens bij Namen van groepen of gebruikers ..
-Geverifieerde gebruikers
-System
-Administrators(thuiscomputer\administrators)
-Gebruikers (thuiscomputer\administrators)

**bij System en Administrators(thuiscomputer\administrators) hebben deze het volledig beheer (controleer dit eens )
 
je opent de verkenner ...
je zie dan de C vermeld staan ...rechts klik hier op en kies eigenschappen ..
 
het ontgaat me nu volledig waarom dat jij dus telkens een foutmelding krijgt bij het installeren van spotnet 2.00.211 denk dat het eens aangewezen is om je systeem op fouten te laten zoeken ... >rechts klik op start en kies opdrachtprompt ( administrator) geef de opdracht " sfc /scannow " (zonder haakjes ) in en druk op enter .. vermeld de uitslag van deze scannow .
 
Ik krijg het bestand met de uitkomst niet gekopieerd, maar bij alles geeft hij aan dat hij geen fouten heeft gevonden. (integrity).
Ik ga eens iets heel stoms proberen, misschien een lachertje maar goed. Ik ga kaspersky eens uitzetten en dan nog eens proberen met versie 2.00.211
Ik meld me morgen weer met het resultaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan