Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik probeerde dit programma te installeren, maar Telenet komt niet voor in de lijst van de Providers en wanneer ik via "Anders" toch de provider Telenet.be invoer met mijn gegevens ( account Telenet) dan krijg ik het bericht dat de server niet antwoordt. Ik vermoed dat dit programma niet kan werken met Telenet of wat moet ik anders doen.
N.B. : Ik heb ook geprobeerd om de poort te wijzigen, , maar ook dit lukt niet. Kan iemand helpen ???
 
Als je met "Spotnet" wilt gaan werken zult u eerst een account bij een payserver moeten nemen en die gegevens invullen, ook deze die bij "account" horen.
 
Probeer deze eens:

In windows: uitvoeren-cmd intikken-enter drukken-achter de prompt [ping newsreaderX.Telenet.be]. Je krijgt nu het ip adres wat door Telenet aan je is toegewezen.[ X staat voor een getal]
Dan dat IP adres invullen en je eigen gegevens
 
Met newsgroups.telenet.be kan je wel de database inladen maar het downloaden zelf lukt me niet. Wachten op een reactie van iemand met meer verstand

Dat u het kunt "inladen" wilt nog niet zeggen dat u het kunt "downloaden", enkel dat het op de server staat.
Dat komt gewoon omdat Telenet (zoals de andere Belgische providers) een groot percentage van de binaire posts op hun server blokkeerd (film, muziek, programma's enz., alles of bijna alles wat als "illegaal" beschouwd wordt) tegen downloaden.
 
newreader Telenet

newreader Telenet

Probeer deze eens:

In windows: uitvoeren-cmd intikken-enter drukken-achter de prompt [ping newsreaderX.Telenet.be]. Je krijgt nu het ip adres wat door Telenet aan je is toegewezen.[ X staat voor een getal]
Dan dat IP adres invullen en je eigen gegevens

Ik heb dit geprobeerd maar krijg als antwoord. " newsreader niet gevonden "???
 
Een mogelijkheid als de provider geen binaries aanbiedt en je wilt geen usenet account nemen en alles gratis houden.

Just4Today.NET - Free Usenet Retentie van 10 dagen, super traag, max 2 connections en elke dag een nieuwe accountnaam en password invullen.

Maar beter iets dan niets zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan