Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik probeerde dit programma te installeren, maar Telenet komt niet voor in de lijst van de Providers en wanneer ik via "Anders" toch de provider Telenet.be invoer met mijn gegevens ( account Telenet) dan krijg ik het bericht dat de server niet antwoordt. Ik vermoed dat dit programma niet kan werken met Telenet of wat moet ik anders doen.
N.B. : Ik heb ook geprobeerd om de poort te wijzigen, , maar ook dit lukt niet. Kan iemand helpen ???
 
Ik kan alle bestanden terugvinden waqnneer ik newsgroups.telenet.be intik en verder niets. ,en wanneer ik een item aanklik dan opent zich een scherm met alle gegevens, maar wanneer ik wil downloaden krijg ik de " de verbinding is mislukt" . Kan men niet downloaden met Telenet. Graag een antwoord want dan blijft er me maar één ding en dat is "Spotnet" verwijderen.
 
Ik kan alle bestanden terugvinden waqnneer ik newsgroups.telenet.be intik en verder niets. ,en wanneer ik een item aanklik dan opent zich een scherm met alle gegevens, maar wanneer ik wil downloaden krijg ik de " de verbinding is mislukt" . Kan men niet downloaden met Telenet. Graag een antwoord want dan blijft er me maar één ding en dat is "Spotnet" verwijderen.


Als je "Spotnet" wilt gebruiken om "films, programma's, muziek" te downloaden MOET je een payserver gebruiken.
Dat staat toch klaar en duidelijk onder #7
 
zowel Tuts als J.W. hebben gelijk: met de nieuwsserver van telenet ben je niks. neem een andere server. okee, het is even leren werken met nieuwsgroepen, maar het is súper eens je ermee weg bent. tip: word vip lid hier en geniet van een keigoede persoonlijke account gedurende 40 dagen en daarna een gedeelde account die je zoveel je maar wilt mag gebruiken. en dat allemaal voor amper 1.6€ per maand!!
 
zowel Tuts als J.W. hebben gelijk: met de nieuwsserver van telenet ben je niks. neem een andere server. okee, het is even leren werken met nieuwsgroepen, maar het is súper eens je ermee weg bent. tip: word vip lid hier en geniet van een keigoede persoonlijke account gedurende 40 dagen en daarna een gedeelde account die je zoveel je maar wilt mag gebruiken. en dat allemaal voor amper 1.6€ per maand!!

dito voor belgacom! een usenet payserver gebruiken of wordt VIP!
 
Spotnet werk goed, maar zoals je laat weten zonder moderators is het één zever. Dat wat gepost word dat teld vind ik en niet de zever dat sommige plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan