Status
Niet open voor verdere reacties.

denise

Steunend lid
Vip Lid
Goede morgen
mag ik jullie nog eens lastig vallen ik ben de statusbalk kwijt al 3 dagen probeer ik maar ik krijg hem niet tevoorschijn getoverd
Ik werk met chrome windows Xp
Ik heb al systeemherstel gedaan tot een week geleden ik heb ie geinstalleerd en daar in beeld gekeken of ik het daar niet kan vinden ik kan ook de pc niet meer afsluiten enkel met de startknop en nu ben ik wel benieuwd of jullie mij kunt helpen
Bedankt om mijn geklaag te aanhoren
Denise
 
Druk eens op de "alt" toets. Daarna in "Beeld", "Werkbalken" selecteren. Stip hier "Statusbalk" aan.
Opgelost?

De poster zal wel de "Taakbalk" bedoelen, want ik heb nog nooit gehoord dat men met de statusbalk de pc kan afsluiten.

Voor de poster: al eens geprobeerd of de Taakbalk niet aan de zijkant of bovenaan staat.
 
Als het effectief over de taakbalk gaat, dan alle programma's sluiten zodat je alleen maar je desktop hebt. Ga dan met de muis over de zijkant van Uw scherm. Probeer de 4 zijkanten. Je kan de taakbalk als ze tevoorschijn komt vastnemen met de ingedrukte linkermuistoets. Sleep dan de balk naar de onderkant van Uw scherm. Stip dan met de rechtermuistoets op de taakbalk en selecteer "taakbalk vergrendelen". Of selecteer op dezelfde manier "Eigenschappen". In het tabblad "taakbalk", stip je uit taakbalk "automatisch verbergen". Dus vinkje weghalen.
 
De poster zal wel de "Taakbalk" bedoelen, want ik heb nog nooit gehoord dat men met de statusbalk de pc kan afsluiten.

Voor de poster: al eens geprobeerd of de Taakbalk niet aan de zijkant of bovenaan staat.

Ik weet niet wat hij bedoeld. Ik ga af op de info die hij geeft.
Taakbalk staat meestal onderaan. Kan ook op de zijkanten of bovenaan gezet worden. Statusbalk staat bovenaan als menu te gebruiken.
 
startbalk

Ik weet niet wat hij bedoeld. Ik ga af op de info die hij geeft.
Taakbalk staat meestal onderaan. Kan ook op de zijkanten of bovenaan gezet worden. Statusbalk staat bovenaan als menu te gebruiken.

Nadat het Windows-Logo wordt weer gegeven of nadat u zich aanmeldt bij Windows, kan een Windows XP-computer alleen geven de achtergrond, scherm is zwart of een blauw scherm

SPijtig jongens niets helpt ik heb hier iets gevonden maar daar durf ikzelf niet aan beginnen .Ik ga met de laptop naar de zoon en als hij het kan oplossen wil ik jullie wel laten weten hoe als hij het dan zelf nog weet(lachen)

Bedankt
Denise
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan