Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mening geven betekent in mijn ogen niet dat je iemand kwetst.

100 verschillende mensen = 100 verschillende meningen en dat is maar goed ook.

Het zou een saai leven worden als iedereen het altijd met elkaar eens is. Soms kunnen er ook goede discussies door ontstaan.

Ik zeg altijd maar tegen mijzelf, het is niet leuk dat ik 2 jaar langer moet werken, maar ik ben wel dankbaar dat ik nog kan werken.
Veel mensen van mijn leeftijd liggen al jaren ziek op bed of lopen kreupel door het dorp, of bewegen zich in een met accu aangedreven karretje.
 
Hé Hé, ik voel me niet gekwetst hoor. Maar ik geef de reactie op het veralgemenen. Meestal zien de mensen hun eigen zaken. Dit gaan ze aftoetsen wat ze "horen vertellen" van anderen. Zorro kan nu nog niet weten dat hij binnen 8 jaar maar zoveel krijgt. Hetgeen hij krijgt is een aftreksel van hetgeen hij verdiend heeft gedurende zijn loopbaan.
Die persoon waarvan hij schrijft heeft maar 3 jaar gewerkt. Ofwel heeft hij een minimumuitkering ofwel is er op een of andere manier betaald geweest.
Mijn vrouw heeft ook maar 3 jaar gewerkt. Wij noemden dat huisvrouw om op de kinderen te passen. Wij hebben het altijd moeten doen met één loon.
Als we nu kijken, kan ze amper 50€ hebben als pensioen?????? Maar daarvoor laten we ons hoofd nog niet hangen.
Er zijn dingen die in het leven veel meer waard zijn. Jammergenoeg moet er iets voorgevallen zijn om te beseffen dat alles zo heel relatief is. Als je maar gezond bent en er het beste van maakt ben je al héél héél héél goed op weg. Maar zolang je gezond bent, besef je het niet. Laat dus Uw leven niet vergallen door anderen te benijden. Misschien is er ook een reden voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan