Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom ga je lopen hobbyman? Wat is er mis met ROM uitproberen en diegene die ons het meest bevalt te houden? Ik ga niet naar lessen nee, maar ik wil graag gaan. Ik vind hier in de buurt enkel geen school die lessen aanbied. Ik zoek veel op via internet en zit op veel fora. Zit op verschillende groepen in Facebook omtrent Android, mijn google+ bulkt ook uit van Android toestanden. Ik leer heel graag bij.
 
Ik leer het liever via een school , al teveel vastlopers gehad door die het hun manier deden of ik ben te dom en dan loop je vast. Zeker te mijden zijn die met hun illegale OS.
Maar met m'n Android eens naar Spanje te gaan en hier op't forum raad te vragen leer je dat ding beheersen.
Ik ga jullie niet langer storen.
 
Ik leer het liever via een school , al teveel vastlopers gehad door die het hun manier deden of ik ben te dom en dan loop je vast. Zeker te mijden zijn die met hun illegale OS.
Maar met m'n Android eens naar Spanje te gaan en hier op't forum raad te vragen leer je dat ding beheersen.
Ik ga jullie niet langer storen.
Beste hobbyman, ik draai inderdaad een custom ROM, maar de originele ROM van Vernee heeft heel veel vervelende kantjes. Als je het goed doet en doet zoals ik het doet is er eigenlijk niets mis mee. Ik zoek vanalles eerst op voor ik iets doe. Ik heb nog geen enkele vastloper gehad. Ik kan ook zo direct terug naar de Originele ROM terug, want die heb ik ook veilig opgeslagen staan op mijn netbookje. Aan backups doe ik niet en wel, want alles is Google bij mij, dus inloggen bij Google en mijn toestel is meteen voor drie kwart klaar. Al de rest is daarna appeltje eitje. Als ik lessen kon volgen beste Hobbyman had ik daar al lang mee begonnen, maar helaas bieden ze dit hier in mijn stad en mijn buurstad niet aan. Ik ben heel leergierig en leer hier op het forum op Android gebied helemaal niets, maar ik heb enkele andere kanalen waar ik wel heel veel van opsteek. Zowel fora als facebook groepen al dan niet gesloten, google + heeft ook een heel grote inbreng in mijn leerproces. Op Telegram heb ik ook enkele techneuten die mij bij staan met raad en daad. Dus ik haal mijn informatie vanop heel veel plaatsen en niet vanuit België alleen, mijn raad komt vanuit heel de wereld vandaan. Heb vrienden op de Filipijnen, UK, USA, Nederland en België ook wel. Dus ik laat me graag omringen door mensen met kennis van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan