Windows 10 Storing door vreemd geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een heel raar probleem ?

Sinds een paar dagen heb ik last van een Chinese radio zender op mijn PC. Dit stoort geweldig door mijn muziek heen ik kan niks meer afdraaien door die storing.
Ik heb geen software nieuw onlangs geïnstalleerd , of andere aanpassingen uitgevoerd hij plotseling op gekomen .
Weet iemand hoe ik die kan vinden verwijderen van mijn pc ? Mijn antivirus is Norton.

Ik heb al systeem herstel gedaan maar dat lost niks op.

Peter
 
Ik heb een heel raar probleem ? Het komt via het internet en start plotseling. Hoe kan ik dit verwijderen ???? Er staan geen apps open , als ik de Explorer uitzet blijft het chinees gebrabbel .Luister naar de bijlagen
 

Bijlagen

  • Schinees.mp3
    342.7 KB
Denk niet dat het malware is.
Een lijst met geinstalleerde applicaties kan al een indicatie geven waar het probleem mogelijks zou kunnen zitten, samen met een lijst van je actieve processen.
Ik hoor ook geen muziek, dus denk ook niet aan een radio station... eerder aan een live webcam stream met audio.
 
ik krijg wel degelijk iets te horen maar das geen Chinees het lijkt eerder wel Engels en men zegt iets van "teaka in by nogarun" ik kan dit echter nergens plaatsen !
 
@Musiclover Kun je even reageren en je bevindingen geven over de vragen en suggesties uit #3,6 en 8 aub ?
Anders vrees ik dat de bereidwillige helpers afhaken omdat je hun suggesties en vragen blijkbaar niet ernstig neemt... zo werkt dat op een forum hé ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan