Windows 10 Systeem hangt regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Het lijkt er op dat het systeem regelmatig voor een paar seconden hangt.
Meestal komt dat voor bij het gebruik van Chrome, maar dat kan schijn zijn, omdat ik Chrome nu eenmaal het meest gebruik. Het lijkt er op dat een of ander programma het systeem regelmaat voor zich op eist.
Hebben jullie hier al vaker over gehoord?
 
hier heb ik er in ieder geval nog niet van gehoord … mogelijk omdat ik dus zelf de Chrome zelden gebruikt … ik werk haast uitsluitend met de Edge browser..
heb jij je systeem al eens gescant bv met de Malwarbytes adwcleaner
*als je de Malwarbytes premium mocht gebruiken is de scan met de adwcleaner overbodig en laat je beter de premium je systeem scannen .
 
Een systeem dat regelmatig hangt kan vele oorzaken hebben
Een geheugen probleem, te weinig geheugen, te veel systeembronnen in gebruik, te weinig schijfruimte, een besmetting dat veel geheugen opeist, te veel programma’s open staan, te veel programma’s die mee opstarten tijdens het booten, slecht werkende hardware.

Zo zijn er nog wel een paar redenen te bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Een systeem dat regelmatig hangt kan vele oorzaken hebben
Een geheugen probleem, te weinig geheugen, te veel systeembronnen in gebruik, te weinig schijfruimte, een besmetting dat veel heugen opeist, te veel programma’s open staan, te veel programma’s die mee opstarten tijdens het booten, slecht werkende hardware.

Zo zijn er nog wel een paar redenen te bedenken.
Te weinig geheugen, dan zou TS dit al van in het begin gehad hebben he. Alle andere zaken kunnen door de tijd optreden. Dan is het uitpluizen waar het probleem zit. Leuk klusje, waar soms veel tijd kan in kruipen als je niet meteen juist zit.
 
Ik heb eeb flinke hark gehaald door de programma´s die ik wel geinstalleerd had maar zelden gebruikte. Dat heeft geholpen. Het lijkt erop alsof er minstens één (maar wellicht meer) progrma´s hebben bijgezeten die mijn PC flink hebben bezig gehouden. Dank jullie voor je aanmoedigingen om vooral daar wat aan te doen. Nogmaals, eerste indruk goed!
 
IObit en Revo doen beiden hun werk goed.
De gratis versies voldoen prima op 1 ding na en dat zijn de scans voor kwaadaardige Browser plugins. Deze mis je met de free versies.
 
IObit en Revo doen inderdaad beiden hun werk goed. Ik gebruik al jaren Revo. Ben al lang blij dat er een uninstaller gebruikt wordt, want enkel op deze manier blijven er geen left overs meer achter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan