tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
oei oei ik heb net de overstap gemaakt van belgacom tv omdat ik daar veel uitval had als je op de pc bezig wasdan viel de tv uit weg beeld ook de tel deed het niet goed en u had en vriend me aangeraden tele 2 te nemen geen downlimiet en hij was er content van daarom heb ik deze stap gezet
mar als ik hier lees is het ook geen goede keuze moet ik dan weer veranderen
ga het toch effe uitproberen
en anders buiten en telenet nemen
de kabel zit nog steeds tot in huis we zullen zien
 
Ik ben naar euphony gegaan (ook tele2 geweest).
Ik ben bij tele2 altijd tevreden geweest, bij euphony niet.
Ik ga terug naar tele2 als mijn tijd bij euphony er op zit.
Enkel de downloadsnelheid was wat minder bij tele2, maar nog steeds beter dan bij dommel heb ik al gezien.
Was vervelend voor sommige youtubefilmpjes, die haperden wel eens.
Eerst downloaden (zonder datalimiet geen probleem meer).
Ik was enkel veranderd voor de toenmalige downloadlimiet.
 
De meeste klachten waren van de beginperiode van tele2, toen ze net als dommen vandaag een te grote toevloed van nieuwe klanten kregen.
Ze konden dat niet aan, verzopen in het werk.
Ze hebben er nog steeds een slechte reputatie door.
Moest je er ooit problemen mee krijgen, vergeet niet om dat met ons te delen.
Het enige wat in het verleden dan nog fout liep was de administratie (lees facturatie).
Ook dat is verbeterd.
Er is personeel bijgekomen.
Begin dit jaar toen ik veranderde heeft tele2 bericht gekregen van mijn huidige provider dat ik bij hun klant werd.
Tele2 heeft me onmiddelijk zelf gebeld om te vragen wat ik met hun abonnement wou doen, of ik het ook wou behouden, of dat ze het moesten stopzetten.
Ik heb wel de lopende maand nog moeten uitbetalen, maar dat vind ik normaal.
De maand was reeds begonnen, een halve maand factureren word nergens gedaan, dat weet iedereen wel.
 
okey je zou dus ook terug gaan naar tele 2 fijn
en als er iets is zal ik het zeker laten weten op het forum daar is het voor niewaar groetjes
 
eindelijk heb ik nu tele2 maar kan niet coneteren met de modem router snap er niks meer van
ook men adres werkt niet heb hier al 2 instalareurs gehad
ma niks nu zit ik terug op skynet maar voor hoelang nog tot ze de boel afsluiten zeker
ik wist niet dat het zo moeilijk was van provider te verandern
 
Heeft Tele2 techniekers? Buiten mijn BGC-klanten sluit ik de rest (Mobistar,Dommel,Tele2,Euphony....) aan in mijn dagelijks doen. Ben tech bij BGC.Iedereen gebruikt dezelfde routers met een ander inlog paswoord en aangepaste firmware.'t Is wel leuk soms:"aansluiting Mobistar madam" en daar sta je dan met een frakje van BGC.
 
De tele2 modem krijg je als nieuw abonnee gratis en is voorgeprogrammeerd.
Aansluiten en surfen maar.
Je moet er zelf niets mee doen.
Staat je moden bij apparaatbeheer met een uitroep- of vraagteken?
Neem eens contact op met de technische dienst, die helpen je vast verder.
Heb je al een brief ontvangen van tele2?
Pas na die brief stuurt tele 2 signaal door voor internet.

Heb je al telefoon via tele2?
Dat komt gelijk met internet.
Zo kan je ook achterhalen of je al signaal krijgt van tele2.
De techniekers zullen je inlog en passwoord toch wel ingevoerd hebben he?
Normaal is dat 2x tele2
 
Laatst bewerkt:
ja hoor ik heb al een brief gehad met alle inlogs maar geen modem gekregen het is nog steeds de b box van belgacom hier ? mischien zit daar het probleem ik ge er morgen es voor bellen ik hou je op de hoogte
o ja heb vrijdag en sms gehad van tele 2 dat de lijn voor internet was geactiveerd
 
Sluit je modem aan en voer je ip adres in in de adresbalk van internet explorer.
Dan moet je normaal je modem toch kunnen instellen.
Bij tele2 is me toch aangeraden om eind dit jaar de tele2 modem te nemen.
Ik heb een tele2 modem, maar het kan zijn als de modem wat op leeftijd is dat het problemen geeft.
De tele2 modem is toch gratis, dus meenemen is me gezegd op de klantendienst.
Toch raar dat je die modem niet hebt ontvangen.
Je krijgt die normaal automatis.
Maak daar zeker melding van als je belt.

Als je het 3 in 1 pack hebt genomen (dit loopt toch al enige tijd) is dit wat je moet krijgen.
Wat die installateurs met je modem gedaan hebben?
Verpatst?? voor wat centen misschien?

Veel beter zelf alles uitpakken en installeren.
Nooit problemen.
 
Laatst bewerkt:
de b box is vrij niew hoor ik geloof dat ik die zo en drie maand heb dus daar kan het niet aan liegen ook men maat vind het niet
ik heb een abo genomen al in voor 29.85 was en promotie
dus ik weet niet of der daar en modem bij is
en heb laatst men fhillips aan men maat gegeven om dat hij ook steeds uitval had
ik zelf ken het niet om te instaleren
ben invalide en neem zwaare medicatie
 
o ja nu werkt hier terug skynet met belgacom tv bij mischien is dat de reden dat het niet lukt ?
 
Als je nog belgacomtv hebt heb je nog belgacomsignaal.
Tele2 moet je hun eigen telefoonsignaal geven, samen met internetsignaal.
Ik denk dat je te vlug geprobeerd hebt, of er is een vergetelheid vanwege tele2.
De modem van tele2 is er altijd bij, het activeren van je telefoonlijn normaal ook.
Als de telefoon geactiveert word krijg je een brief met daarin het nummer dat je moet ingeven vooraleer je het telefoonnummer vormt.
In het begin moet je zo bellen omdat je anders op het signaal terechtkomt van belgacom, deze beide worden aanvankelijk nog beide doorgestuurd.
Bel eens naat de klantendienst via het gratis 0800nummer, vraag daar eens het nummer voor de technische dienst.
Die kunnen je vertellen of je signaal krijgt van hun, en of het signaal sterk genoeg is.
Mogelijk stoort het belgacomsignaal nog tevel.
Als je signaal hebt, laat belgacom dan het signaal van hun stoppen.
Contactinfo voor tele2 vind je hier

PS de inloggegevens zijn om als gast in te loggen, niet als admin, het kan geen kwaad dat deze online staan.
Je kan toch niets veranderen met deze gegevens.
Ik heb mijn modem moeten hacken om dit te omzeilen.
 
raar deze morgen gebeld en ze zijden dat de modem niet is aangevraagd dus ik zij ik dat niet wist nu gingen ze er eentje opsturen maa moet die wel betalen
72 euro
ma gaat er maandelijks af gaan vreemd hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan