tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Mistico op 16 02 2009: eindelijk heb ik nu tele2"
"Mistico op 28 02 2009: aangesloten maar geen verbinding met Tele 2"

Hoelang gaat die klucht nog duren? (lachen)(lachen)(lachen)
 
Inloggen op de modem kan door twee manieren me dunkt:
1.http://speedtouch/
2.http://192.168.1.254

login: tele2 =>gebruikersnaam

password: tele2 =>wachtwoord

Eerste item aanklikken en setup aanklikken, inlog gegevens invoeren,saven en internetconnectie kan gemaakt worden.
 
Tja J.W. internet is een serieuze oorlog als tech zit ik dagelijks in deze ongelukkige situatie's.
 
Tja J.W. internet is een serieuze oorlog als tech zit ik dagelijks in deze ongelukkige situatie's.

Maar ondertussen is er al meer als een derde van de maand voorbij, het einde is nog niet in zicht en het abonnement zal waarschijnlijk wel lopen.
Van dat "goedkoop" schiet er niet al te veel meer over.
Dan betaal ik liever een beetje meer om "geen problemen" te hebben.
 
ja inderdaad het is de speedtouch dus zou moeten gaan tegen mij hadden ze gezegd bij tele 2 wij zorgen ervoor dat je word afgemeld bij belgacom en bellen gaat hier via de modem dus geen verbinding geen foon
zal dus met de gsm moeten bellen wat gaat dat weer kosten heb al zo veel gebeld anders moet ik zelf naar belgacom bellen op welke dienst moet je je laten afsluiten aub ga het morgen nog es proberen
ma moet in de nam om en facet inspuiting gaan naar de pijnkleniek hoop dat het nu lukt hoor
 
ma als je geen verbinding hebt kan je je toch niet aanmelden met je ip ???
 
mistico, hoe geraak jij nu on line? Al es gekeken of je toon hebt? met een normaal relefoon toestel? Groetjes wivy
 
de foon gaat over de modem als ik de easy box ertussen zet is het bezetoon weet niet of dit goed is ??
 
ik geraak niet online nu werkt hier terug de b box van belgacom tele 2 had me gezegd dat zij me gingen laten afsluiten dus en voorige week zoals ik gemeld heb de sms gehad van tele 2 dat ik actief sta dan zou het toch moeten werken ik snap er niks van
met men hoofd vol medicatie pfff
 
Het antwoord is simpel 'My Friend' ge staat nog op belgacom signaal! En het telefoontoestel in het belgacom stopkontakt steken om te luisteren naar de toon,toets 1200 krijgt ge de sprekende klok dan is het zeker Belgacom signaal!!!
Groetjes wivy
 
Belgacom saboteert wel vaker, daariom wil ik nu net van de belgacomlijn af.
Is je contract bij belgacom wel ten einde.
Te vroeg overstappen kan ook oorzaak zijn van zulke situatie.
Over telenet ook al genoeg klachten gelezen JW, o.m. van onzen Ivan.
1 goed adres: tele2.
Bovendien kan belgacom nooit bij telenet roet in het eten gooien he.
Die hebben ook een monopoly waar ze maar wat graag misbruik van maken.
En vergeet niet te zeggen bij tele2 met deze situatie rekening te houden bij de facturatie.
 
Belgacom saboteert wel vaker, daariom wil ik nu net van de belgacomlijn af.
Is je contract bij belgacom wel ten einde.
Te vroeg overstappen kan ook oorzaak zijn van zulke situatie.
Over telenet ook al genoeg klachten gelezen JW, o.m. van onzen Ivan.
1 goed adres: tele2.
Bovendien kan belgacom nooit bij telenet roet in het eten gooien he.
Die hebben ook een monopoly waar ze maar wat graag misbruik van maken.
En vergeet niet te zeggen bij tele2 met deze situatie rekening te houden bij de facturatie.

Waarom is den Yvan dan terug naar Telenet???????????

Veel beloven en weinig geven doet de klanten van Tele 2...
Al meer dan 2 weken zogezegt bij Tele 2 maar nog altijd niet weten of het nu waar is of niet, want het kan ook Belgacom zijn.

Dus waarschijnlijk faktuur Belgacom en faktuur Tele2
Telefoon hebben maar niet kunnen bellen....

Prachtig werk van die ADSL-providers!!!!!!!!(lachen)(lachen)(lachen)

Ik ben nu meer als 7 jaar bij Telenet en op al die tijd ben ik 1 dag zonder internet geweest. Voeding van de modem was stuk.
Werd gratis vervangen. Bij ADSL kunt u zelf voor de kosten opdraaien.
Telenet is wat duurder ten opzichte van die kleine (Belgische) ADSL-providers, maar het comfort, de snelheid en het ontbreken van storingen weegt hier wel tegenop.(y)
Al die reclame over snelheid enz...
Mag je daar 20% van geloven????

Als men bij Telenet zegt: uw max. downloadsnelheid is 20 mbits dan zit je daar niet ver af. Als Tele2, Dommel, Scarlet schrijven: Downloaden aan 12 of zelfs 20 tot 24 mbits...
Hoe snel is het dan in het echt??????
 
Ik ben bijna 2 jaar bij tele2 geweest, ook niets van problemen na een matige start.
Als je nooit overstapt heb je bij geen enkele provider problemen.
Als je telenet hebt en je verhuist dan moet je opnieuw ansluiting en modem betalen.
Op ADSL neem je je telefoonsignaal mee, abo loopt gewoon verder.
En als je bij telenet pech hebt en je wil weggaan zal het je maar overkomen dat er maar 1 kastje met filter is per 2 woningen.
Dan moet er aan dat kastje gewerkt worden op de ex klant zijn kosten om de bewoner van de andere woning niet zonder kabel te zetten.
Er zijn vele mensen die daardoor bijna verplicht zijn bij telenet te blijven.
Maar kunnen we nu eindelijk eens terug on topic aub.
Dit soort discussie en commentaren is nergens voor nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan