Status
Niet open voor verdere reacties.
Mappen en bestanden verdwijnen niet zomaar. Hier is altijd een handeling mee gemoeid.

Welke, geen idee. Ik was er niet bij.

Fijn dat dit is opgelost. Dan zetten we er maar een slotje op.

En daar zit nu precies het grote vraagteken : Ik heb al duizend maal gezegd dat iets niet zomaar gebeurd. Maar nu gebeurt dit bij mij???????
Weet ook wel dat dit niet mogelijk is. Niemand anders dan ik maakt gebruikt van deze smartphone. Dus ik zou iets moeten gedaan hebben.
Zit onze vriend "Alzheimer" er voor iets tussen? We zijn verleden week woensdag vertrokken naar de camping en pas zaterdag terug thuis gekomen.
Enkel een paar sms'jes gekregen. Eén telefoontje en dan direct gehoord dat er iets mis was. Het vertrouwde deuntje was weg. Ik ben nogal gehecht aan dat deuntje. Dus zal het zeker niet zomaar wegdoen. Met Android, een map wissen... er is meer nodig dan een verdwaalde vinger. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
 
Het zou niet mogen gebeuren dat er spontaan een ringtone map verdwijnt, maar misschien was hier een update voor verantwoordelijk ?
 
Het zou niet mogen gebeuren dat er spontaan een ringtone map verdwijnt, maar misschien was hier een update voor verantwoordelijk ?

Denk niet dat een update zomaar een map op een sd kaartje zal verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan