Telenet Hotspot (kan niet aanmelden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, het gaat erom dat ik op geen enkele telenet hotspot kan inloggen en dat ik als melding krijg: "Use Internet Master login instead of Telenet login"
ik heb dit even getypt in mijn vriend google maar deze heeft nog geen info over dit fenomeen, iemand ook problemen mee??
 
Hoe log je in?
Ik heb geen ervaring met een telenet hotspot, maar volgens mij werkt dat met een captive portal. Dus connecteren op een hotspot en dan via je browser aanmelden (1ste scherm).
 
yep, in bijna elk station vind je nu dus een wi-fi dat je onmiddelijk naar een pagina stuurt waarbij je jezelf kan inloggen endan verder surfen op internet, ik ben namelijk zeker van mijn username en paswoord, maar kan me niet inloggen...
 
ik begrijp je vraag niet zo goed...

ik heb allesinds al een mailtje naar hun klantendienst gestuurd, benieuwd hoelang het duurt eer ik een antwoord krijg
 
de vraag die dragon steldt is ...
heb jezelf de homespot aktief ingesteldt bij u thuis ...

dit kun je nagaan : surf naar mijn telenet ... log je in met jouw inlog gegevens ...
klik links in het menu op " mijn internet "... klik verder op draadloze instellingen .."instellingen ".
je ziet het volgende scherm
Bekijk bijlage 8690
staat deze bij u uitgeschakelt zet je deze aan , klik ook daarna op "bewaar "
je kunt ook de instellingen nagaan bij signaal , beveiliging ( elke verrandering dien je te bevestigen met " bewaar "
meld je af ..en test het uit ..

****opmerking : lees aandachtig wat er vermeld sta bij homespot !!!
 
Laatst bewerkt:
het volgende probleem is dat ik bij "mijn internet" enkel kan kiezen tussen
verbruik
e-mail
abonnement
gebruikers

draadloze instellingen staat er niet tussen, kan dit liggen aan het feit dat ik geen Telenet Security Pack heb geactiveerd?