Telenet Hotspot (kan niet aanmelden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer je niet de nieuwe modem hebt ,kan je ook niet op homespots inloggen ,aangezien je zelf thuis ook geen homespot kanaal hebt.
wil je dit wel dan kan je een nieuwe modem vragen maar dit is niet gratis.nieuwe klanten krijgen wel een nieuwe modem.oude klanten kunnen
nog maar eens betalen........trouw wordt beloond !!!??? dank u telenet
 
wanneer je niet de nieuwe modem hebt ,kan je ook niet op homespots inloggen ,aangezien je zelf thuis ook geen homespot kanaal hebt.
wil je dit wel dan kan je een nieuwe modem vragen maar dit is niet gratis.nieuwe klanten krijgen wel een nieuwe modem.oude klanten kunnen
nog maar eens betalen........trouw wordt beloond !!!??? dank u telenet

Zo kennen we telenet hee
 
Ik denk dat de klanten die niet de juiste modem hebben daar wél op kunnen. Enkele weken geleden had ik nog de oude modem voor ik overstapte naar Fibernet. Toen stond in "Mijn Telenet" duidelijk vermeld dat de hotspots inbegrepen waren. Indertijd kon je dit gratis laten activeren. Stond ook in hun reclames. Maar ik ondervind dat mensen die Telenet hebben denken dat die reclames van Telenet alleen bedoeld zijn voor niet klanten. Dus, krijg je reclame van Telenet, toch eens overlopen.
 
Ik ben bij mensen geweest dat nog oude modem hadden zo een 1 maand geleden wou eens kijken of ze gebruik konden maken van homespot maar jammer genoeg konden ze dit niet wel als ze nieuwe modem hadden stond er te lezen.
 
Inderdaad, anderen kunnen gebruik maken van mijn homespot.
Grote verschil is dat met de homespot moet ge U aanmelden met Uw eigen login van Telenet. Dus verbruik komt op Uw kosten en niet op die van mij.
De eigenaar gaat er geen last van ondervinden als een ander gebruik maakt van de homespot.
Als je de homespot aan hebt staan, kan je ook van de andere homespots gebruik maken. Staat die af, dan gaat het bij U ook niet.
Ik heb zowel een vaste pc als een laptop. Laptop, gebruik ik draadloos. Mogelijks komt er nog een tablet bij (eveneens draadloos)
De draadloze modem is beveiligd. Je kan er heel makkelijk verbinding mee maken. Laptop de eerste maal draadloos signaal laten detecteren. Als de code gevraagd wordt, kan je op het knopje van de modem drukken, dat waar die 2 pijltjes op staan. Het juiste nummer wordt dan op de moment van drukken naar Uw laptop gestuurd. Vanaf dan kan je probleemloos op je eigen verbinding surfen.
Ga je buitenshuis, dan kan je de homespot selecteren. Men heeft me gezegd dat de homespot bedoeld is om te surfen en om te mailen. Grote bestanden downloaden zou niet aan de orde zijn. Voor mij geen probleem. Ik zou toch maar de homespot gebruiken als ik niet thuis ben.

Maar uwen ellentriek ( elektriciteit ) is wel uw verbruik hé (lachen)
 
Ik denk dat de klanten die niet de juiste modem hebben daar wél op kunnen. Enkele weken geleden had ik nog de oude modem voor ik overstapte naar Fibernet. Toen stond in "Mijn Telenet" duidelijk vermeld dat de hotspots inbegrepen waren. Indertijd kon je dit gratis laten activeren. Stond ook in hun reclames. Maar ik ondervind dat mensen die Telenet hebben denken dat die reclames van Telenet alleen bedoeld zijn voor niet klanten. Dus, krijg je reclame van Telenet, toch eens overlopen.

Hotspots wel , maar geen Homespots
 
op zich wel een toffe actie van Telenet, maar ze zouden toch kunnen verwerken in hun reclame dat je over die modem moet beschikken (wat eigenlijk het belangrijkste van de zaak is!) tsssssss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan