Telenet-klanten melden storingen. Provider ontkent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1584602153171.png
Op sociale media kwamen in de loop van woensdagvoormiddag klachten binnen over de netwerken van Telenet. Een overbelasting op het internet- en telefoonverkeer door het vele thuiswerk , zo leek het. “Maar er was geen sprake van een groot probleem”, reageren zowel het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie (BIPT) als Telenet zelf. Lees meer op https://www.standaard.be/cnt/dmf20200318_04893697
 
Geen echt open communicatie als je het mij vraagt ...
Sporen genoeg dat er gisteren wél problemen waren bij Telenet !

1584605570659.png
 
De huidige storingen zijn echt geconcentreerd in en rond steden als Antwerpen, Gent, Brussel, Hasselt, Leuven, Mechelen, Roeselare.
Daarbuiten zijn er weinig of geen storingen te zien.
https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/
In mijn omgeving zijn er geen storingen.
Hier:
download: 190
upload: 19
ping: 10
jitter: 3
 
ook hier niets merkwaardigs vast gesteld..

Ashampoo_Snap_donderdag 19 maart 2020_15h06m48s_001_.jpg
Ashampoo_Snap_donderdag 19 maart 2020_15h07m45s_002_.jpg
Ashampoo_Snap_maandag 7 oktober 2019_20h28m45s_009_.png

*de speedtesten verschillen altijd wat afhankelijk welke provider je selecteert .
 
iemand al es de storingskaart van Telenet en Proximus bekeken, gewoonweg een ' spitting image '!!
 
Laatst bewerkt:
iemand al es de storingskaart van Telenet en Proximus bekeken, gewoonweg een ' spitting image '!!

Toch maar normaal. Er zijn nu gedurende de daguren honderdduizenden extra gebruikers die niets anders te doen hebben wegens "niet buiten te mogen komen".
 
Toch maar normaal. Er zijn nu gedurende de daguren honderdduizenden extra gebruikers die niets anders te doen hebben wegens "niet buiten te mogen komen".
Er wordt toch ook nog altijd gewerkt om snelller en meer mogelijkheden en meer geld te vragen voor hun diensten. Maar in tijden van nood gewoon genoeg voor iedereen aan te bieden????? Waarom nog 10 zenders meer aanbieden in deze tijden als er al een aanbod is van 70 of meer????
Denk daar eens aan als je Uw volgende factuur in de bus krijgt.
 
Er wordt toch ook nog altijd gewerkt om snelller en meer mogelijkheden en meer geld te vragen voor hun diensten. Maar in tijden van nood gewoon genoeg voor iedereen aan te bieden????? Waarom nog 10 zenders meer aanbieden in deze tijden als er al een aanbod is van 70 of meer????
Denk daar eens aan als je Uw volgende factuur in de bus krijgt.
 
hier is er ook melding van de kids geweest dat hun site van school niet meer ging, maar ik zelf die op datzelfde moment ook online was had geen probleem. Dus ik denk dat het dan eerder de server van hun school site was dat wat overbelast was inplaats van ons internet dat sloom was.
 
De huidige storingen zijn echt geconcentreerd in en rond steden als Antwerpen, Gent, Brussel, Hasselt, Leuven, Mechelen, Roeselare.
Daarbuiten zijn er weinig of geen storingen te zien.
https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/
In mijn omgeving zijn er geen storingen.
Hier:
download: 190
upload: 19
ping: 10
jitter: 3
Beste,
Ook in Oostende heb ik enorme problemen gehad woensdag en ook donderdag. Regelmatig viel het internet weg voor een paar seconden tot minuten. Een medewerker van de klantendienst melde mij dat er in de kuststreek regelmatig problemen zijn. Vanaf vrijdag was alles normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan