Telenet verleidt klanten met iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Telenet verkoopt vanaf vrijdag de populaire iPhone 4 tegen een gereduceerde aankoopprijs. Met het aanbod wil het kabel- en mediabedrijf zijn klanten voor telefonie, tv en internet ook mobiel aan zich koppelen.

Wie bereid is gedurende twee jaar voor 45 euro per maand een gsm-abonnement te nemen bij Telenet kan een iPhone 4 met 16 GB geheugen kopen voor 199 euro. Het datavolume bedraagt 500 MB.

Grootverbruikers, met een maandelijks abonnement van 75 euro en een datavolume van 1.000 MB, kunnen diezelfde smartphone op de kop tikken voor 1 euro. Wie het wat rustiger aan wil doen en een abonnement van 30 euro per maand neemt, betaalt 399 euro voor de telefoon. Het datavolume bedraagt dan 200 MB.

Heel duur vind ik dit voor internet op je smartphone zelf heb ik Mobile vikings en heb 2 gb data + 1000 sms 'en naar alle netwerken en 1000 sms'en naar Mobile Vikingsleden belwaarde en dit kost mij maar 15€ per maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is pure diefstal , als je perse een Iphone wilt dan koop je die het best zelf aan de volledige prijs en dan kan je een Abonnement nemen bij wie je wenst of een prepaidkaart zoals Ivan hier schrijft .
 
zo'n grote diefstal is het nu ook weer niet hoor. als je het eens bent met de tarieven van Telenet qua mobiel ( die trouwens niet erg hoog liggen: 0.16€/min of 0.06€/sms) en je kan niet direkt +600€ uit je zak toveren zoals veel jonge mensen. want de koppelverkoop die Telenet doet is nu eenmaal voornamelijk op jeugd gericht.

neem je een walk and talk 30 bvb kom je na een jaar op 1119€. koop de iphone 4 los aan 640€ en doe daar een Mobile Vikings abo bij van 15€ kom je juist aan 1000€. en dan heb je dus nog geen enkele belminuut. in een w&t30 zitten 3 bijna uur belwaarde (176 min). op een jaar zijn dat 2112 belminuten. deel de 120€ die je meer betaalt door 2112 en je komt op 0.056€ per belminuut!!!! daar kan geen enkele provider aan!

het is dus allemaal maar hoe je het bekijkt, wat je mogelijkheden zijn en wat precies belangrijk voor je is...
 
Wie zegt er dat er bij mobile vikings geen belminuten inbegrepen zijn , kijk maar even hier wat je voor 15 ; 25 of 40 € kan opgebruiken ; https://mobilevikings.com/nl/offer/price-plans/full-option/
okee, gelezen. ik lees dan ook ineens dat de belminuut bij hen 0.24€ kost in het pak van 15€ en geen 0.056€. dat is meer dan 4x zo duur... :p

ik denk nog steeds dat ieder zijn eigen noden moet evalueren, en dat je ook niet mag vergeten dat je je iphone op deze manier een stukje op krediet koopt.
 
Zelfs de zon gaat niet voor niets op. Daarvoor moeten we de nacht inleveren. Alles moet betaald worden.
Bekijk eens hoe de mensen hun koopgedrag is, ze lopen en zoeken om op de goedkoopste aanbieder van een bepaalde auto komen.
Eenmaal gevonden kopen ze de auto op krediet en zien niet om naar de meerprijs die ze daar dan voor betalen.
Dus het is maar wat je ervan wilt.
 
Zelfs de zon gaat niet voor niets op. Daarvoor moeten we de nacht inleveren. Alles moet betaald worden.

Wat kost dat dan in Belgie om de zon op te laten komen en de nacht in te leveren?
Bij ons gaat dat vanzelf en gratis. In iedergeval iets waar ik me niet druk om hoeft te maken :p
 
Wat kost dat dan in Belgie om de zon op te laten komen en de nacht in te leveren?
Bij ons gaat dat vanzelf en gratis. In iedergeval iets waar ik me niet druk om hoeft te maken :p

Hiermee bedoel ik dat in België de nacht moet verdwijnen om de zon te laten opkomen. Beiden samen blijven, werkt hier niet hoor. Bij Jullie wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan