Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Zoals je wel weet heeft vandaag Donald Trump zijn eed afgelegd om president te zijn van Amerika. Voorstander of tegenstander doet hier niets ter sprake wel gaan we het hebben over zijn telefoon.

Zoals iedereen heeft Donald Trump ook een eigen Smartphone, het gaat om een Samsung toestel dat jawel draait op Android en niet op het gekende IOS of beter gekend als een iPhone. Dit doet mij als Android liefhebber natuurlijk heel veel deugt dat hij zo rijk hij is toch voor een Android toestel gekozen heeft.

Maar hij moet dit toestel inleveren of het is te zeggen hij mag het niet voor om het even wat meer gaan gebruiken. Hij is nu staatshoofd van Amerika en dat is het niet alleen, hij moet nu steeds een super beveiligd toestel op zak hebben waarmee hij zelfs niet kan bellen, enkel gebeld worden. Hij kan er ook alleen maar mee op beveiligde sites gaan van de defensie. Dus heel veel telefoon is er niet meer aan en nog veel minder SMART. Maar dit toestel zou eveneens een Samsung toestel zijn van uit 2013 en als de geruchten kloppen zou het om een flink aangepaste Samsung Galaxy S4 gaan. Dit doet mij natuurlijk nog meer plezieren tegenover de IOS gebruikers die claimen dat IOS veel veiliger is als Android. Dat was ook ooit zo, maar dat is hoe volwassener Android word hoe langer minder waar.
Dus Donald Trump heeft zijn eigen vertrouwde Samsung moeten inleveren voor een naar waarschijnlijkheid een veel ouder toestel dat eveneens van Samsung is.
Samsung loopt hier dus met de pluimen weg, want het had evenzeer een ander merk Smartphone kunnen zijn. Ik denk maar aan Motorola die toen onder Googles vleugels zat en dus op en top Amerkaans merk was. Of HTC die steeds heel goede solide Smartphones op de markt brengt.
 
Hij is blij.
Hij heeft na 8 jaar eindelijk z'n smartphone weer terug

RTR4F2BR.jpg
 
Wat meer naar FC de kampioenen kijken dan leer je dat wel.
Denk niet dat ze die rommel uitzenden in Nederland. Indien wel is hun niveau ook wel ferm gezakt, want grotere zever als FC de kampioenen kun je echt niet vinden.
Pctuts, we gaan hier geen politiek voeren over hoe men over Trump denkt hoop ik. Had dit in mijn topic wel geschreven dat we daar niet gingen over discuteren hier.
 
Prima, a.u.b. geen politiek. Maar ben wel altijd in voor een geintje :lachen78:
 
Is volgens ze denken een Samsung Galaxy S3 dat al dateert van 2013
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan