Varia Tv kijken met usb kabel en smartphone

Dra op reis naar 't buitenland. Omdat er geen internetcafé's meer zijn mis ik wel mijn Vlaams of het nieuws. VRT is gratis 24 uur herhaling. Mss is 't duur of is de resolutie zwakjes.
Moderne tv's hebben een usb aansluiting, kabeltje erin en mijn phone zetten op usb-alle bestanden of data. Verder acties ???

't Schijnt veel te duur te zijn om live tv te kijken via de smartphone en tv
Via een YT video

[245] Hoe kijken wij TV in de camper zonder chromecast of schotel - Dit is ideaal!​

zag ik andere manieren. Met de Xiaomi Mi TV Stick 4K te pluggen in de hdmi poort van je tv en wifi van 't hotel kan je app's binnenpakken.
De app 'nl ziet' kan 14 dagen gratis gebruikt worden in de EU en kan je als Belg binnenpakken.
Voor 45 eu ga ik dat volgende week thuis eens proberen, er zit een afstandsbediening bij. Wifi en ww invullen en proberen maar. In Portugal ook afwachten dan.

Het is een dubbeltje op zijn kant - of ik zou zelfs uit ervaring nog verder willen gaan : hoogst onwaarschijnlijk - dat het hotelnetwerk zal toelaten dat je over wifi dit soort verbindingen legt... 4K over een wifi-netwerk trekken van een hotel ? Zou nogal een bandbreedte vragen !

Terug
Bovenaan