Varia Tv kijken met usb kabel en smartphone

Dra op reis naar 't buitenland. Omdat er geen internetcafé's meer zijn mis ik wel mijn Vlaams of het nieuws. VRT is gratis 24 uur herhaling. Mss is 't duur of is de resolutie zwakjes.
Moderne tv's hebben een usb aansluiting, kabeltje erin en mijn phone zetten op usb-alle bestanden of data. Verder acties ???

Terug, mijne Emporia 5 mini werkte niet meer ginds met DIGI.be. Ik kon niet bellen, internetten en mijn offline osmand daarvan bleef dat pijltje gewoon rondraaien waar ik heen moest.
Geen taxi aan het station, dan maar te voet. de vele grootste hotels/appartementen hebben geen bord met hun naam erop, straatnamen ook zeldzaam. Na 2,5 uur een hotel binnengestapt voor een taxi te bellen of nr, ik was dichtbij en die receptionist heeft een route uitgeprint, amper 300 m moest ik nog.
In wifi ging enkel de google bij mij en niks anders, ook niet na bellen met m'n reserve pay&go gsm naar DIGI . Die betalen hun roaming niet ginds 't schijnt. Ik liet me dan maar opbellen naar de pay&go.
Xiaomi smart tv stick 4k eu werkte daar wel, live enkel de 5 radio's van Vlaanderen. TV was enkel oude journaals en docu van 3 weken tot 6 j oud.
BVN had men wel op hunne kabel + satelliet. Ik heb zelfs die TV op Engels gezet, Canal Hollywood had dan zijn originele taal en was een goede zender(zit enkel op de Hispasat fta hier in .be).

Terug
Bovenaan