Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik heb een nieuw probleem.

Ik heb mijn pc geformateerd en ik heb in incredimail alles wat ik daarin staan had geprogrameerd naar een usb stick.

Als dat gedaan was heb ik die geopend en alles stond daarop.

Nu ben ik terug mijn programma's op mijn pc vaan het zetten,en dat is geen probleem,behalve mijn usb stick geeft fouten aan en nu krijg ik daar mijn programma's niet meer op ( Fouten in het bestandsysteem )

Hoe krijg ik nu mijn stick terug in orde.

Ik werk met window home premium.

Groetjes Sloeberkejos;!
 
Kan nog steeds te maken hebben met slecht werkende USB poorten zo ook in dit topic Dymo Label 450

Kan zijn dat op de USB stick voor de formattering al fouten aanwezig waren doordat de USB poort het niet goed deed.

Wat je nu weer even kunt proberen is of de USB stick wel te lezen is op een andere PC. Zo nee is de data beschadigd op de USB stick en zo ja werkt de USB poort op de PC nog steeds niet goed.
 
zoals ik je versta heb jij vooralleer je de pc geformateerd heb programma's zoals "incredimail" over gezet naar een usb stick ...
nu er een verse Windows aanwezig is op de pc wil jij vervolgens de programma's vanaf de usb stick weer op de Windows plaatsen maar je vergeet hier een belangrijk punt ... het is namelijk zo dat wanneer er een programma geinstalleerd word er ook een register verwijzing word aangemaakt ... daar jij nu programma's vanaf een usb stick wenst terug te plaatsen ontbreken deze register verwijzingen daarmee dat je dus een fout krijgt in het bestandssysteem !

*je dient elk programma dat je wenst te gebruiken opnieuw te installeren zodat ook deze register verwijzingen aanwezig zijn .
 
jij spreekt nu over documenten ... vanzelf sprekend kun je documenten , foto's muziek en films zo over zetten ... echter sprak je eerder over incredimail en hier door dacht ik dus dat je het programma zelf voor had ...
 
ik heb mijn pc naar de winkel gebracht en men heeft hem niet moeten formateren en toch hebben ze mijn incredimail teruggebracht.

Aan de poorten is niets aan men heeft ze nagezien,verder weet ik er ook niets van.

Hij gaat terug dus ik ben tevreden.

Toch bedankt voor de hulp.

Nu mag er slotje op en tot de volgende.

Groetjes sloeberkejos
 
OK, bedankt voor het melden en fijn dat dit opgelost is, ik zet er een slotje op.

Het is met dit soort problemen altijd erg moeilijk om vanaf afstand zonder de pc onder ogen te hebben een goede diagnose te maken.
Hier heb ik vele testmogelijkheden die u niet heeft.
Ook moeten we uitgaan van de informatie die we van de leden krijgen.
Het is daarom wel eens gissen en de aanwezige kennis en ervaring gebruiken. Maar zoiets gaat jammer genoeg niet altijd goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan