Browser "Uw browser wordt door uw organisatie beheerd".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Organisatie.PNG








Vandaag wilde ik een paar instellingen wijzigen in Firefox, maar dat ging opeens niet meer: “Uw browser wordt door uw organisatie beheerd”.

Ik heb Firefox opgefrist en uiteindelijk geheel verwijderd. Dit na het volgen van een Regedit internet-instructie die niets opleverde.

Nu heb ik een geheel nieuwe lege Firefox, maar ook die wordt “beheerd door mijn organisatie”.

Het verschil is nu wel dat instellingen gewijzigd kunnen worden: dat was voorheen geblokkeerd.

Ik heb ook al een paar keer de betreffende waarden omgezet in ‘about:config’, maar het gaat daarna doodleuk weer terug van ‘false’ naar ‘true’.

Een malware scan heb ik ook al gedaan.

Goede raad is meer dan welkom!
 
Hallo Skippy,

Uw link is exact de link die in mijn eigen probleemstelling staat.

Tot gisteren had ik deze mededeling natuurlijk ook niet. Hij kan blijkbaar zomaar opeens komen.

Of het aan recent geïnstalleerde software ligt weet ik niet, DDragon80.

Inmiddels ben ik verder gaan zoeken in de Engelse taal en heb nogmaals een bezoek gebracht aan het register.

En: het probleem lijkt opgelost te zijn!

Ik ben nu bezig met de herinrichting van Firefox, wat behoorlijk veel werk is, want ik ben nogal een aanpasser. En alle opgeslagen wachtwoorden zijn natuurlijk ook weg.

Ik merkte meteen dat het computerleven zonder Firefox voor mij niet plezant is, dus ik ben nu zeer opgelucht.

Dank u beiden voor het meedenken! :)
 
Inmiddels is Firefox volledig onbruikbaar geworden:

-Geen enkele instelling kan nog gewijzigd worden.

-Geen enkele addon werkt nog. Ze zijn er nog wel.

-Niets wordt nog onthouden, ook al is onthouden aangevinkt. De wachtwoorden zijn er nog wel, maar bij inloggen verschijnen ze niet.

-Overal wordt onmiddellijk uitgelogd.

Geen enkele scanner vindt iets.
 
Omdat het probleem nog steeds bestaat en er geen suggesties meer lijken te komen, ga ik maar eens een ander forum opzoeken.

Ik zeg dit omdat het niet beleefd is om een probleem op meerdere forums tegelijk te plaatsen.

Het gaat niet zozeer om de mededeling in de probleemstelling, maar het uitgegrijsd zijn van vrijwel alle instellingen.

Ik sluit hier dus af met dankzegging.

Merci beaucoup!
 
U mag gerust verwijzen naar dit topic op ons forum.
Het zal bij collega's enorm geapprecieerd worden te kunnen lezen wat allemaal al gesuggereerd en geprobeerd is.
Dat is de reden overigens waarom alle fora dubbelposten wél aanvaarden op voorwaarde dat het gemeld is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan