Van vista naar windows 7 upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Gisteren avond heb ik upgrade gedaan van vista naar windows 7. Nu zeiden er veel dat het lang kan duren maar dit is niet zo. Hier heeft het maar 3 uur geduurd.
Allemaal mijn software werkt behalve daemon tools, deze heb ik verwijderd en laatste nieuwe geïnstalleerd.
Nu bijna iedereen weet dat in windows 7 geen mail programma zit, ik heb outlook (office) geïnstalleerd.
Vanaf ik outlook open vraag de deze of ik mails en settingen wou importeren, dit heb ik gedaan en zo ben ik ook niets kwijt van contackt personen en mails.
Mijn browser firefox werk ook goed en ben daar ook niets kwijt. Met drivers geen probleem gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren avond heb ik upgrade gedaan van vista naar windows 7. Nu zijden er veel dat het lang kan duren maar dit is niet zo. Hier heeft het maar 3 uur geduurd.
Allemaal mijn software werkt behalve daemon tools, deze heb ik verwijderd en laatste nieuwe geinstalleerd.
Nu bijna iedereen weet dat in windows 7 geen mail programma zit, ik heb outlook (office) geinstalleerd.
Vanaf ik outlook open vraag de deze of ik mails en settingen wou importeren, dit heb ik gedaan en zo ben ik ook niets kwijt van contackt personen en mails.
Mijn browsel firefox werk ook goed en ben daar ook niets kwijt. Met drivers geen probleem gehad.

mogen we ook weten wat je prestatie index score is die van mij is 5.9 en komt door me langzamere schijf
 
Met acer 7720z score van 3
 

Bijlagen

  • score.jpg
    score.jpg
    10.9 KB · Weergaven: 97
geloof me maar...5,9 is een heel mooie score

Ik heb deze score ook.

En dat het even duurt is niet meer dan normaal. Hij maakt een map met windows.old aan waar heel uw vorige windows inzit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeg Ivan, "lang" is nogal een rekbaaaaaaar begrip.
Wat voor jou mee valt zal voor sommigen (de meeste) wel laaaaang duren zeker.
Mensen zijn nog al ongeduldig.
 
upgrade van Vista naar Windows 7 zeer lang kunnen duren. Verhalen over upgrades die een dag hebben geduurd, halen de koppen omdat ze spectaculair zijn.

Bij Microsoft worden ze niet ontkend, maar gerelativeerd. De voorbeelden die bekend zijn gaan over tientallen toepassingen, honderden gigabyte aan gegevens op 32-bitscomputers. Zware gebruikers op middelzware hardware, zeg maar.

Voor middelzware gebruikers op zware hardware valt het veel beter mee. Wie minder dan een paar dozijn toepassingen op zijn machine heeft en enkele tientallen gigabytes aan gegevens, is op één tot twee uur klaar.
 
hier heeft de upgrade ongeveer 3/4 uur geduurd. Upgrade van Vista home premium naar Windows 7 proffesional
 
upgrade van Vista naar Windows 7 zeer lang kunnen duren. Verhalen over upgrades die een dag hebben geduurd, halen de koppen omdat ze spectaculair zijn.

Bij Microsoft worden ze niet ontkend, maar gerelativeerd. De voorbeelden die bekend zijn gaan over tientallen toepassingen, honderden gigabyte aan gegevens op 32-bitscomputers. Zware gebruikers op middelzware hardware, zeg maar.

Voor middelzware gebruikers op zware hardware valt het veel beter mee. Wie minder dan een paar dozijn toepassingen op zijn machine heeft en enkele tientallen gigabytes aan gegevens, is op één tot twee uur klaar.


Zo is dat
 
Ik wist niet dat je van vista gemakkelijk kon upgraden naar Windows7.

Omdat Microsoft adviseert om een schone installatie te doen, doe ik dat dan ook.

Ow ja dit is mijn score (5.8)
attachment.php
 
Ik had zo 2 maand geleden schone installatie gedaan maar browser loop altijd vast, dus weer naar vista gegaan. Nu met upgrade gedaan geen enkel probleem meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wist niet dat je van vista gemakkelijk kon upgraden naar Windows7.

Omdat Microsoft adviseert om een schone installatie te doen, doe ik dat dan ook.


vreemd. die suggestie zal wel zijn voor de aankoopbare versies. ik heb een OEM disk liggen voor alle 7 versies van W7 en als je daar mee werkt stelt MS zelf een upgrade voor.
 
vreemd. die suggestie zal wel zijn voor de aankoopbare versies. ik heb een OEM disk liggen voor alle 7 versies van W7 en als je daar mee werkt stelt MS zelf een upgrade voor.

Ja inderdaad ik heb dat speciaal nog opgezocht voor ik Windows7 installeerde, dacht oorspronkelijk ook voor een upgrade.
Maar men adviseerde dus voor een "schone" installatie.

Nu ja, ik ga er niet van wakker liggen. Daarmee is mijn pc nog eens opgekuist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan