verwijderen PDF in downloads lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een lege PDF file dat ik niet kan verwijderen uit downloads.
Iemand enig idee hoe ik die kan verwijderen? verwijderen.png
 
Is reeds opgelost. Heb weer eens een clean install moeten doen. Had terug maar 6,78 GB vrije ruimte meer over. Dat is te weinig om goed te functioneren. Ik moet minimum 8 GB hebben. Het enige dat er dan opzit is een clean install. Ben zo meteen ook die PDF ook kwijt natuurlijk. Hoe het komt weet ik niet, ik had nu nog in die 2 weken nog niets gedownload en weer weg gedaan, wou het deze keer goed doen, want alhoewel ik alles altijd hetzelfde zet, stond hij de vorige keer eigenlijk super goed. Maar nu 2 weken later had ik terug maar 6,78 GB vrije ruimte meer over. Ja dan maar mijn office eraf, mijn Asphalt eraf en dan heb ik genoeg ruimte om een clean install te doen. Want ik moet die 8 GB hebben, anders is er geklaag, het lukt zonder die 8 GB ook wel, maar het moeilijker. Dus de regel is minimum 8 GB vrije ruimte is een vereiste hier. Anders moet ik weer van alles doen om het maar te laten slagen. met 8 GB heb ik 0 problemen. Juist een hoop tijd verloren.
 
Tuts;n239195 zei:
Word eens tijd dat je uw baas aanspreekt :p

Het zal toch niet voor nu zijn vrees ik. Ik zit al thuis van 4 Januari met een hernia en het loontje is maar magertjes zunne nu. Mijn vrouw haar loontje is al jaren magertjes, dus zijn het stuutjes me choco van den aldi vo de moment. -m-;)
 
cve;n239197 zei:
Het zal toch niet voor nu zijn vrees ik. Ik zit al thuis van 4 Januari met een hernia en het loontje is maar magertjes zunne nu. Mijn vrouw haar loontje is al jaren magertjes, dus zijn het stuutjes me choco van den aldi vo de moment. -m-;)

Zit ook al thuis van 6 jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan