Opgelost Videokaart nVidia GT 220

Status
Niet open voor verdere reacties.

albert.1946

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

Ik gebruik de Windows 10 versie 1909 build 18363.1016 met een oude videokaart van nVidia GT 220 met driver 342.01

De processor is een Intel core I7,

Cores 4
Threads 8
Name Intel Core i7 4790
Code Name Haswell
Package Socket 1150 LGA
Technology 22nm
Specification Intel Core i7-4790 CPU @ 3.60GHz
Family 6
Extended Family 6
Model C
Extended Model 3C
Stepping 3
Revision C0
Instructions MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, Intel 64, NX, VMX, AES, AVX, AVX2, FMA3
Virtualization Supported, Disabled
Hyperthreading Supported, Enabled
Fan Speed 1127 RPM
Stock Core Speed 3600 MHz
Stock Bus Speed 100 MHz

De oude videokaart van nVidia zou niet kunnen communiceren met de Windows 10 versie 2004

Welke kaart kan je me aanraden om deze GT 220 te vervangen ? ( ik ben GEEN gamer, maar ben wel gesteld op snelheid van de PC))

Volgens MS is het opgelost en de hold op de update v.2004 werd op 13 augustus verwijderd.
Ik was ook in dit geval en ik kan bevestigen dat mijn update deze namiddag inderdaad is geslaagd....

als de upgrade in je Windows Update wordt beschikbaar gesteld kan je proberen te installeren, denk ik. Zoniet, wacht je maar af : op de pagina die ik achter de link hierboven heb getoond kan je meevolgen.

Ik heb gisteren een upgrade 2004 gedaan voor een NVidia FX 580, ook een 'verouderde' kaart.
En bij de upgrade vanuit de feature heeft MS er blijkbaar voor gezorgd dat er een correcte, vernieuwde versie wordt aangeboden. Ik hoefde niet apart nog te installeren. Maar het is natuurlijk fijn te weten waar hij zo nodig te vinden is !

Volgens MS is het opgelost en de hold op de update v.2004 werd op 13 augustus verwijderd.
Ik was ook in dit geval en ik kan bevestigen dat mijn update deze namiddag inderdaad is geslaagd....

als de upgrade in je Windows Update wordt beschikbaar gesteld kan je proberen te installeren, denk ik. Zoniet, wacht je maar af : op de pagina die ik achter de link hierboven heb getoond kan je meevolgen.
Ik heb gisteren een upgrade 2004 gedaan voor een NVidia FX 580, ook een 'verouderde' kaart.
En bij de upgrade vanuit de feature heeft MS er blijkbaar voor gezorgd dat er een correcte, vernieuwde versie wordt aangeboden. Ik hoefde niet apart nog te installeren. Maar het is natuurlijk fijn te weten waar hij zo nodig te vinden is !

Update blijft "hangen" op 85% van de installatie?
Terug naar vorige versie gegaan

Update blijft "hangen" op 85% van de installatie?
Terug naar vorige versie gegaan
En kijk je dan in takenbeheer, process monitoring waar hij ev. nog mee bezig is ?
Hier had ik ook de indruk gedurende een gans uur ! dat hij bleef hangen, maar eigenlijk was er belasting op de processor, niet op de schijf van een proces DISM etc... Dat maakt blijkbaar op basis van gegevens die voordien werden verzameld een soort image aan van de nieuwe installatie, op basis van alle kenmerken van je specifieke systeem en gaat dan pas verder met het installeren vanuit die image...

Als je de indruk hebt dat het proces 'hangt', laat het ... eventueel een ganse nacht en kijk in de ochtend, misschien staat versie 2004 er dan wel !

En kijk je dan in takenbeheer, process monitoring waar hij ev. nog mee bezig is ?
Hier had ik ook de indruk gedurende een gans uur ! dat hij bleef hangen, maar eigenlijk was er belasting op de processor, niet op de schijf van een proces DISM etc... Dat maakt blijkbaar op basis van gegevens die voordien werden verzameld een soort image aan van de nieuwe installatie, op basis van alle kenmerken van je specifieke systeem en gaat dan pas verder met het installeren vanuit die image...

Als je de indruk hebt dat het proces 'hangt', laat het ... eventueel een ganse nacht en kijk in de ochtend, misschien staat versie 2004 er dan wel !

Hallo Philip

Gisteren is de Windows 10 update blijven hangen op 85% na 5h30 update time

Ik kreeg het blauwe Windows scherm met de mededeling " Update wordt geinstalleerd, dit kan even duren en sluit de PC niet af" en het wieltje bleef draaien voor zo een lange tijd Had ik moeten doorzetten en de PC de ganse nacht laten aanstaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan