Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
ik gebruikte de versie 4.1.2.0 en bij het opstarten had ik bericht van update welke ik dan ook heb gedownload
doch na de installatie van deze versie marcheerde de virtual box niet meer en werd er gemeld dat het programma moest afgesloten worden
is er iemand die dat ook al heeft ondervonden
kan iemand mij helpen
bedankt op voorhand
 
ik beveel je aan om deze versie te verwijderen , en deze VirtualBox 4.2.6-82870 te installeren ..dit is tevens de nieuwste..
het probleem zal wellicht onstaan zijn omdat de vorige versie niet verwijderd werd...
dit zou normaal gezien tijdens de update moeten gebeuren althans veronderstel ik dit , aangezien ik de VB zelf niet gebruikt.
 
Maar wat heb je gedaan ?
Heb je geupdate en de nieuwe versie over de oude gezet of heb je eerst versie 4.1.2.0 verwijderd en daarna versie 4.2.6-82870 vers geinstalleerd ?

De laatste optie is in veel gevallen voor de meeste software de beste optie trouwens.
 
de oude versie verwijderd en dan de nieuwe geinstalleerd tot driemaal toe (met terugopstarten na verwijdering) maar toch krijg ik die nieuwe versie niet aan de praat telkens wordt er gezegd om het programma af te sluiten dat het niet goed werkt
 
ik heb zelf nu de nieuwe VB 4.2.6-82870 geinstalleerd en deze werkt dus perfect..
vraagje toen je de oudere heb verwijderd ben je daarna ook in de program files x86 gaan zien of alles wel degelijk verwijderd werd van de VirtualBox.
indien je de x64 bit versie gebruik dan vind je de map oracle op de C: program files /oracle/virtualbox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan